kast openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mijn weten is al heel lang geleden!, heb ik die eens open gemaakt ,en gebruikte ik er een lange dunne schroevedraaier voor. Om aan de achterzijde de lippen weg te drukken,zodat de kap los kwam!?

mmm misschien de goude tip
meer tips welkom of oplossingen!!!!1

mvg Tim

maar de netwerkkaart moet achter dat brede grijze afdekklapje denk ik he wat je zo los kan halen met 2 schroeven die sluit je aan op een draadje denk ik??

of toch op het moederbord?

want er zit ook 1 zo krijg afdekplaatje wat je los kan schroeven daarachter zit een kabeltje en ruimte

mvg Tim

Ben al een tijdje aan het zoeken voor je maar ik kan de gebruikers handleiding niet vinden op internet!

als ik een foto van de achterkant bij voeg
morgen even maken dan
kan ik u dan een end op weg helpen?

MVG Tim

dat je misschien kan zien hoe die open moet

maar waar moet de netwerkkaart weet u dat
moet ik die echt op het moederbord prikken of achter dat witte klepje een dat snoertje vast binden?

mvg Tim

dankje

nee heb hem gekregen maar die heeft het weer via via via via en die heeft ook niks meer.

mvg Tim

Geplaatst door gebruiker56
dankje

nee heb hem gekregen maar die heeft het weer via via via via en die heeft ook niks meer.

mvg Tim

Op de achterkant zit een plaatje met type nr en Model naam ,geef eens exact op welke het is !!!

wat bedoel je met de beveiliging strip? ik kan dat bestand niet lezen ken geen engels moet het van plaatjes hebben:d

dus niks met klipjes wat je zei?

MVG Tim

nee niet met klipje ,was met een ander model.

maar de plaatjes wijzen de weg

Hoi,

nee ik heb toch een andere type maar ik probeer nog wel even wat

toch bedankt

kan iemand mij vertellen wat deze klepjes allemaal zijn en wat ik er op aan kan sluiten achter de ene zit een kabeltje die bovenste!

mvg Tim

Bijlagen

• afbeelding 001.jpg
    afbeelding 001.jpg
    22,8 KB · Weergaven: 77
Hoi,

dankje

maar veel doe ik hier nog niet van snappen het ziet er anders uit en me engels is ook niet top, oke een beetjuh snappen lukt wel maar de achterkant ziet er gewoon anders uit als de 6300

mvg Tim

kunnen jullie er wel wijs uit dan aan de hand van me foto

nou ok, ik ben er uit maar wat is dan dit?
zie plaatje
hier zit namelijk dat flatkabeltje aan (2x4)

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    20,1 KB · Weergaven: 66
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan