kast plat leggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryblue

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
ik wil mn kast plat leggen zodat ik mijn beeldscherm erop kan zetten, dat bespaard ruimte op mn bureau.

Trekken mijn HD's en CD-spelers dat of gaan ze dan flippen

Geplaatst door harryblue
Trekken mijn HD's en CD-spelers dat of gaan ze dan flippen
Dat moet lukken, je zijkant van je pc moet sterk genoeg zijn dat hij niet doorbuigt.

ok, maar de hds en cdspelers kunnen ertegen ?? die liggen dan nl verticaal en niet gewoon plat zijn ze daar wel op gebouwd

van mn beeldscherm weet ik nl dat ie niet 90 graden gedraaid kan worden, dan wordt ie groen :D

CD speler zal het wel trekken zolang je er geen cd in doet... :D Doe je dat wel, dan zal de zwaartekracht weer zn werk gaan doen en weet niet of ie dan nog lekker cd'tjes leest....:confused:

zolang de cdspeler niet kapot gaat, wil ik dat best met een suf cdtje testen

Ik zou het niet doen,
Ik neem aan dat dit niet een nieuwe computer is.
Je harddisk moet nu ineens andere schijfbewegingen gaan maken, gevaarlijk.
Je cdrom verticaal gebruiken, hoe durf je.
De cd krijg je er nooit meer heel uit.

Maar ja het is jouw computer en niet mijn geldbuidel. :D

Laatst bewerkt:
kijk dat soort antwoorden wil ik, mooi dan laat ik dat.
moet ik maar een andere manier zien te vinden om meer ruimte op mn bureau te krijgen, opruimen ofzo :confused:

ik kan me trouwens nog herinneren dat de pcs vroeger (ik klink oud, maar ben het niet) wel vaker plat lagen...

een harddisk wordt tegenwoordig nog wel plat ingebouwd hoor.
Maar dan meteen vanaf het begin.
Een cdrom die verticaal kan werken.....heb ik nog niet gezien.
En er zijn speciale slim line kasten voor dit soort problemen hoor.
Misschien kun je er wel 1 op de kop tikken an alles over bouwen.

En niet te vergeten de airflow als deze op een zijkant ligt.....:)

Op mijn werk zitten ook de CD-spelers schuin, gaat goed..
Niet praktisch als je het mij vraagt..

Zolang het boeltje niet SCHUIN staat moet het werken (- = goed || | = goed || / = fout zeg maar).

Maar kasten worden niet zomaar verbouwd van tower naar desktop. Ik zou het niet durven doen..

nou hoor ik toch weer verschillende verhalen, kan niet werkt wel goed

toch maar even de proef op de som nemen dan ??

"Op mijn werk zitten ook de CD-spelers schuin, gaat goed.. Niet praktisch als je het mij vraagt.."
nee niet echt handig met cds invoeren, maar zolang het ruimte bespaart heb ik het er wel voor over...

Niet beginnen te vloeken als het mis gaat he.;)

Geplaatst door puppie

Een cdrom die verticaal kan werken.....heb ik nog niet gezien.
Moet je maar eens bij andere mensen opletten. De cd-rom laden heeft dan twee "uitstekseltjes", deze houden de cd-rom vast tot de lade dicht is. Bij sommige kun je ze weg klikken(plextor bijvoorbeeld), bij andere zit het gewoon vast(Samsung bijvoorbeeld).

Denk ook maar aan de Playstation 2, die kun je zowel horizontaal als vertikaal gebruiken.:)

volgens mij heeft elke cdrom/dvdspeler dat wel, hier in ieder geval ook..

schijnt dat de fabrikant er toch enigzins rekening mee houdt dat de pc in alle mogelijke posities kan staan/liggen

playstation is voor spelletjes en als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel computer spelletjes.
Daarom denk ik dat ik het nog nooit gezienheb maar wel weer wat geleerd.

Toch blijf ik bij mijn mening dat de pc niet op zijn kant kan.Dan moet je het al vanaf de eerste dag doen.;)

lijkt me toch een beetje een rare redenatie dat als iets 20 jaar zo:"-" heeft gedraaid dat het dan, en alleen dan, niet meer zo:"|" kan draaien.

om maar even in XP_PC's taal te spreken;)

Geplaatst door harryblue
lijkt me toch een beetje een rare redenatie dat als iets 20 jaar zo:"-" heeft gedraaid dat het dan, en alleen dan, niet meer zo:"|" kan draaien.
Dat heeft met het mechanische gedeelte van de hardeschijf te maken.(slijtage proces)

@ crash.

De vraag die gesteld wordt door harryblue, kan dit wel of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan