KAV reports

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Zojuist kwam ik bij toeval uit op de map C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Anti-Virus Personal\5.0\Reports waar ik zag dat er voor ruim 300 MB aan logfiles instond.

Nu heb ik al gekeken bij de instellingen van KAV maar ik kan nergens hier iets over vinden.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik er nog erg aan moet wennen (na 4 jaar Norton) dus er ongetwijfeld overheen kijk :o.

Settings > Additional Settings > Do not store reports longer than ... days

(KAV Personal Pro 5.0.372)

Dat was hem hoor :o.:thumb:.

Ik had die hele knop niet opgemerkt.

Die rapporten; zijn ze nodig?

:D aaaah. Op die fiets.

Nouja; wat ik meer bedoel. Vanavond heb ik om KAV tevreden te stellen mijn hele computer gescand. Dat leverde een log op van 180 MB ofzo?

Zou best kunnen. Staat waarschijnlijk een hele lijst *.bmp bestanden in uit de map Program Files\Lavasoft\AdAware SE Personal\Skins\... omdat die "password protected" zijn. En meer van dat soort leuks.

Als er niets bijzonders aan de hand was, kun je de reports natuurlijk gewoon weggooien.

Ik laat ze drie dagen bewaren, voor het geval ik er nog eens iets in zou willen opzoeken (wat eigenlijk nooit zo is).

Okidokie!

Het is niet zo dat KAV dan zelf in de war komt.

Ik heb hem nu op 5 staan. Tot nu toe bevalt het me allemaal nog goed (alleen dat gekrijs :p).

Nog nooit gehoord.

Misschien moet je bij Additional Settings even "Enable Sound Notification" uitvinken?

Geplaatst door buffy
Nog nooit gehoord.

Misschien moet je bij Additional Settings even "Enable Sound Notification" uitvinken?

Dan piept ie niet meer nee.

Wellicht dat jij hem even aan moet vinken en er een Eicar filetje tegenaan moet gooien :p .

Thx again Buffy and good night :cool: :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan