kazaa delen met twee

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwierentros

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2002
Berichten
4
hallo,
kan ik mijn schared folder delen met mijn dochter,
onze muziekkeuze verschilt daarom zou ik onze muziek willen indelen in twee verschilllende shared folders maar hoe?????
 
Je kan zoveel mappen in shared folder aanmaken als je wil, maar er blijft maar 1 folder tegelijk waarin kazaa z'n bestanden in opslaat.
 
kazaa

bedankt voor reaktie;
dus ik kan onze muziekkeuzes niet automatisch in de juiste map verkrijgen.
Is het ook niet mogelijk tweemaal kazaa op één pc te plaatsen met elk een verschillende gebruikersnaam?
indien ja , hoe doe je dit?
 
Re: kazaa

Geplaatst door vanzwierentros
bedankt voor reaktie;
dus ik kan onze muziekkeuzes niet automatisch in de juiste map verkrijgen.
Is het ook niet mogelijk tweemaal kazaa op één pc te plaatsen met elk een verschillende gebruikersnaam?
indien ja , hoe doe je dit?

Dat kan dan weer wel,
je geeft dan gewoon aan bij de 2de installatie dat je kazaa niet wil hebben in /programfiles/kazaalite/ maar in bv /programfiles/kazaalite-elite/ (geef de directory maar een naam die je zelf wil)

Enige is dat je ze dan niet tesamen aan moet zetten, dan lok je nogal conflictjes uit denk ik zo...
 
sorry vanzwierentros,

dubbel kazaa installeren werkte bij mij ook maar totdat ik gereboot had:(

ofwel, ik heb geen idee verder.
 
Hoi,
Ik heb Windows Xp. Er zijn hier twee gebruiker accounts met ieder hun eigen KazaA. Ik heb in de andere gebruiker een snelkoppeling gemaakt van KazaA (kpp), en met een andere naam aangemeld. Map aangemaakt in Mijn Documenten en die aangewezen als My Shared Folder.
Werkt perfect hoor. Nu we ieder onze eigen Shared Folder hebben, hebben we dus ook geen "last" van elkaars .dat files. We zien van elkaar niet wat we downloaden of gedownload hebben. (Denk btw niet dat je ze gelijktijdig kan gebruiken)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan