Kazaa en Msn vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

moeshani

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2004
ik vroeg me eens af of het verstandig is om kazaa en msn te verwijderen van me pc. ik hoor steeds vaker dat kazaa alleen maar virussen brengt en dat je via msn ook virussen kan ontvangen. trouwens ik msn nooit, dus dat verwijderen zou voor mij geen gevolgen hebben, maar op kazaa heb ik hele leuke liedjes staan. maar als ik hiermee me pc hiermee beter kan beschremen te virusen so be it. alleen maar vraag is het wel verstandig dit te doen.
brengt kazaa en msn werkelijk virussen met zich mee?

als je ooit msn terug wil gebruiken neem dan niet microsoft zijn client maar gaim hierop hebben de virrussen geen vat.
http://gaim.sourceforge.net/downloads.php

Voor kazaa zou ik liever limewire kiezen hiermee heb ik persoonlijk nog geen last van virrussen gehad.

Hoi,

ik heb al 5 jr, kazaalite, ik heb tot nu toe nog geen virus gehad, ook niet bij msn.
Ik hoor vaak over virus op kazaaplus, of gewoon kazaa, ik ben blij met kazzalite, geen reclame, geen virus(tot nu toe), geen spyware op min computer gevonden...

Groetjes

Espoir

Mag ik me daar bij aansluiten?
Draai al jaren Kazaa Lite en nog nooit een virus binnen gehad. Ook niet via MSN!!
Jij bent zelf voor een froot deel verantwoordelijk wat er binnen komt. Jij zegt dat je MSN niet gebruikt dan kan er ook niks via MSN binnen komen.
Daar komt bij, je gebruikt toch een Virusscanner en Firewall neem ik aan en die zijn up to date?
Dan zou ik maar niet zo bang zijn;)

ik gebruik geen msn nee, maar de andere die gebruik maken van mijn pc wel. helaas ik gebruik ook kazaa lite, ook geen virus, maar toch wilde het zekere van het onzekere nemen. dan houd ik hem maar.

Voor downloaden zal ik dc++ nemen..
Het is wel wat moelijker maar als je het eenmaal door hebt dan is het een goed programma.
Msn zal ik er gewoon op laten staan , je kan alleen maar virussen ontavngen als je op msn bent.
Wij hebben trouwnes nog nooit problemen gehad met dc++

Met vriendelijke groet,
Pim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan