kazaa geeft veelvoudig herhaalde songteksten

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Ik ben een ongewend gebruiker van Kazaa, maar het bevalt niet. Ik wil Jacques Brel downloaden en dat gaat ook braaf; alleen alle liedjes bestaan uit het eerste couplet dat 10 keer herhaald wordt!
Zijn dat beschermde cd nummers of corrupted files? Wordt het aangegeven dat de songs niet compleet zijn? Herkent iemand dit brokje narigheid? Is er een andere -misschien franstalige -downloadsite?

Dan moet je beter zoeken op Kazaa, en als je die liedjes zo graag wilt dan koop je het toch orgineel.

slk300
:cool: :thumb:

kopen¿ waar is anders zoiets als kaaza,,,,,, dan voor, maar ja een gegeven paard is niet gelijk het mooiste paard.
Je moet meerdere gebruikers zien te selecteren, die b.v. Jaques Brell in de aanbieding hebben. En het blijft geluk hebben om een goeie te hebben, die ook net online is.
Verder zoeken, succes ermee.
groeten.

10 keer herhalen

Dat zijn grappen en grollen van de muziek industrie.

je lacht je dood ja (niet heus)

Idd. volharden in het zoeken en je zal het nr. dat je zoekt wel vinden.

Probeer anders een ander fileshare programma.

Succes.

Er is een programma die eerst controleert wat hij ophaalt. Die haalt de fake dingen en zo eruit, en incomplete, en foutief vermelde namen, beschadige bestanden enz. Kan niet meer op de naam komen. Het schijnt wel heel erg te vertragen (heb gelezen dat het soms wel een dag kan duren voordat hij start). Maar je weet dan wel zeker dat je geen foute bestanden ophaalt.

bedankt voor jullie commentaar. ik snap het nu. inmiddels heb ik Brel inderdaad in de winkel gekocht; je moet er maar opkomen! groeten henryy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan