kazaa gold

Status
Niet open voor verdere reacties.

manhal10

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
17
beste mensen,
wat is jullie ervaring met kazaa gold??? is die nu beter dan kazaa lite???

grotjes....

:)
 
Nooit van gehoort maar hier iets over gelezen en dan lijkt het er toch op dat het om een handigheidje gaat van iemand die er beter van wilt worden en die waarschijnelijk vol met spyware zal zitten.

P.s laad hem zelf ff door en probeer het even kun je hier je bevindingen weer posten :D

P.S Is nog shareware ook nog !
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je kazaa gold wel degelijk betalen hoor
 
Volgens mij kun je dan onwijs snelle verbindingen krijgen als je Gold hebt, maar dat is niet gratis dacht ik.
 
Depending on your connection, kazaa gold can run very slowly. I strongly suggest you install the free Marketscore program before you download kazaa gold. Marketscore requires no software downloads and is completely FREE to use and can as much as double your Internet connection speed.

Dus kazza gold gaat erg langzaam en dan kun je beter dat dubbel speed proggie van hun doorladen en dan is ie sneller .

Lijkt mijn allemaal bull**** alleen een manier om hun proggie aan te prijzen , ik durf het niet te installeren , wie wel :D
 
Depending on your connection, kazaa gold can run very slowly

Ligt teneerste dus aan je bandbreedte, en ze bedoelen "run" dus het gebruik, en niet de downloadsnelheid ;)
Zoek maar eens op iets, en dan zie je de "gouden" searches, deze gaan onmesenlijk snel als je ze zou kunnen downloaden, kijk maar naar hun bandbreedte.
Over spyware e.d., dat zou best eens kunnen ja.
 
Geplaatst door rene_overtoom


Ligt teneerste dus aan je bandbreedte, en ze bedoelen "run" dus het gebruik, en niet de downloadsnelheid ;)
Zoek maar eens op iets, en dan zie je de "gouden" searches, deze gaan onmesenlijk snel als je ze zou kunnen downloaden, kijk maar naar hun bandbreedte.
Over spyware e.d., dat zou best eens kunnen ja.

Heb het ook met mijn beste engels gelezen en dat is niet best was al blij dat ik er iets uit op kon maken .:D
 
kazaa gold = kazaa lite.

niets meer en niets minder.

pe.
 
uit ervaring.

even gedownload om te testen.

is vrij verkrijgbaar.

daarna weer verwijderd.

zie bijlage.

is kazaa lite verpakt met cdex en wat andere tooltjes.

pe

ps: heb download link verwijderd
hotfolder.gif
 

Bijlagen

  • screenshot019.jpg
    screenshot019.jpg
    73,8 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan