kazaa k++ v2.40 wil niet verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi mijn kazaa wil niet verbinden mijn internet doet het gewoon.

er staat bij opties alternatied poort 80 als ik die via mijn router open zet zou die toch moeten gaan werken?

weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

alvast bedankt groetjes mike

Hai, ik kan je niet zoveel vertellen over technische zaken mbt Kazaa...ik had Kazaa Resurrection (Kazaa Lite NL) maar gezien de hoeveel corrupte bestanden en ondanks MP3shield enzo kon ik er niet veel meer mee.

Ik heb toen besloten om een andere P2P netwerk te gebruiken en heb gekozen voor Ares Galaxy. Geen spyware, snel en goede bestanden....

Misschien is dat een tip om over te stappen?!

heeft ie het voorheen wel gedaan of is dit de eerste verbinding?zo ja laat hem een tijdje proberen verbinding te maken.
heb je hem geblokkeerd met je firewall?
welke windows versie heb je ?
ook heb ik poort 80 als alternatief NIET aangevinkt maar daarboven heb ik bij opties>firewall poort 2572 voor inkomende connecties.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door crazyheels

Geen spyware

Nee?

Ares is 100% free but comes bundled with optional NavHelper software by NavExcel
NavHelper is a browser object which allows to enter search keywords directly in the address bar of Internet Explorer. If you don't want to install it, just opt-out while you install Ares.
Bron: http://www.aresgalaxy.org/support.html

NavHelper van NavExcel is wel degelijk spyware. Goed opletten dus dat je dat aan het begin van de installatie uitvinkt.

Maar die 2 functies kun je uitschakelen, even checken daarna met Ad Aware SE en echt het werkt!

win xp

hoi daarvoor deed hij het wel ik heb win xp er opniuw opgezet

en toen kazaa maar hij deed het niet meer.

maar ia ares een nieuw prog betrouwbaar zonder dat ze zomaar in je comp kunnen komen?

en staat daar veel dingen op?

Geplaatst door Wijnands
Ik gebruik zelf Bearshare.
Ik vind het zelf een héél fijn programma.
Te downloaden op download.com

Bij de gratis versie van BearShare zit adware (advertentiesoftware):

BearShares does come bundled with some adware. This is harmless to you and your computer, it is used to display a few adverts while you surf and the only information collected is the information you supply during installation. If you do not like the adware that comes bundled with BearShare then you can purchase a subscription to the Pro version which does not contain any third party software.

Bron: http://www.bearshare.com/help/faq-security.htm#5

toch handig dat je dit allemaal weet:)
buffy the spyware slayer;)

In die week dat ik nu Ares gebruik kan ik alles vinden, goede bestanden inclusief films en al....er wordt aangegeven hoe de beschikbaarheid is en wat de kwaliteit is....ik vind em ok....

Als je bang bent voor "Brein" omdat je niet mag uploaden dan zou je kunnen overwegen om Speedhit te downloaden, met dit programma kun je alleen downloaden maar kan men niet bij jou kijken en downloaden...Speedhit (google.nl) werkt net als Kazaa en dus met Fasttrack (de nieuwe versie trouwens ook met Edonkey)

Nog een alternatief behoudens de al genoemden is om Shareeza te downloaden, heeft 3 mogelijkheden, Gnutella 1 en 2 en Edonkey....

Als je echter van Fasttrack wilt downloaden kun je eventueel nog via KCeasy nemen....

En....je kunt overgaan naar usenet, download Grabit en haal daar het eea weg van Binaire groepen

bedankt

hoe waar kan ik de beschikbaarheid zien dan.

want als ik ga downloaden blijft er vaak conection staan duurt een helepoos voordat hij gaat downloaden.

en hoeveel kun je tegelijk downloaden?

bedankt alvast voor de snelle reacties allemaal

groetjes mike

ares

sorry vergeten bij te vermelden ik bedoel dus ares oke

groetjes mike

probleem

hoi nu heb ik norton 2004 er op gezet maar als ik nu ares opstart zie ik niet zoveel meer als ik dan naar zoeken toe ga staat er niks meer bij bv muziek video enz zie bijlage hoe kan dit ik heb firewall al uit gezet norton uitezet maar het blijft zo.

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    23,9 KB · Weergaven: 29
Ja, dat is inderdaad het enige vervelende en negatieve trekje....ik had dat in het begin ook maar heb dat ondervangen om de taal maar weer op engels te zetten.

Als je niets ziet in het transfer gedeelte dan moet je in de balk boven de info gaan schuiven, naar rechts.

Als je niet begrijpt wat ik bedoel ja dan moet ik dat anders gaan duidelijk maken.

Ik werk echt heel prettig met Ares

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan