KaZaA Lite geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Na een grote schoonmaak, ik ging met Sp2 in de fout, ben ik programma's opnieuw aan het installeren.
Ik gebruikte KaZaA Lite 1.71, maar bij installatie krijg ik nu geen verbinding.
Nou weet ik dat bij 1.71 een document zat met een beschrijving, je moest bepaalde bestanden op een bepaalde plaats zetten.
Kent iemand deze beschrijving nog ?
Maar ik ben ook geholpen met een site waar ik een goede KaZaA Lite kan downloaden.

Groet van Amaldo

Verplaatst naar P2P (Point to Point) sectie.

ik heb ok een vraag over geen verbinding met kazaa lite.
weet iemand welken porten ik in me router moet openen

Geplaatst door amaldo
Ik gebruikte KaZaA Lite 1.71.

Groet van Amaldo

Versie 2.4.2 is de versie die ik gebruik, ik zou die dan ook gebruiken, ben je van dat probleem af.

Dag Tiborv,

Ik ben me bewust dat een vraag op de goede plek moet staan. Daarom gezocht naar KaZaA en gekeken waar de meeste vragen stonden. Toch ben ik op het verkeerde been gezet.

Ik denk dat ik aan "zie eerste hit" genoeg heb om na te gaan, maar waar haal jij jouw versie vandaan ?

Amaldo

Ik quote daar eerst arnoud 123, dat antwoord was dan ook voor hem bestemd (ivm poort kazaa). Ik heb die versie al tijden op mijn softwarepartitie staan, waar ik 'm vandaan heb? Geen idee.

Ik heb 'm even op een site gezet: http://home.planet.nl/~bos04065/kazaalite243n.exe

Zodra je deze hebt haal ik 'm weer weg.

Ik heb kazaalite243n.exe gedownload, ook met deze versie eerst geen verbinding. Via de "zie eerst hit" van Tiborv, wat gezocht en bij Firewall Inkomende poorten veranderd van 1842 naar 2236.
Toen verbinding, waarom weet ik niet, maar het draait weer !

Amaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan