kazaa lite k++ niet meer upload

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Tanja1968
@Humpe, dit zei Franz:

Hij is dus tevreden:thumb: Ik weet het, je reactie was diep in de nacht:D

het is nu zondagochtend, en het klinkt misschien raar, maar ben nog steeds tevreden over chello :rolleyes:

Geplaatst door Tanja1968
Ik denk ook dat die telemeter een d/u meter is van Telenet (google:D )

Heeft jouw telenet een datalimiet?

inderdaad, het is die van telenet, dit stond bij mijn telemeter: "Het toegelaten totaal volume op jouw product is 10 GB per 30 dagen, waarvan 1,5 GB upstream"

1,5 GB Upstream is inderdaad erg weinig, daar zit je zo aan. Maar als je die upload uit wilt schakelen, in het begin van het topic heb je een paar tips gekregen.:)

ik wil delen hoor, maar ja, met 1.5 GB (per 30 dagen) is zeker heel weinig.
en mijn vader (zijn telenet abbonement) wil niet bijbetalen om meer volumeblokken (meer up/download).

dus ik moet ze wel uitschakenen...

Geplaatst door Tanja1968
Opties, "zoek bestanden om te delen"en dan "mappenlijst" Alles wat aangevinkt is deel je. Als er niets te delen valt kun je ook niet uploaden.

er is een map rood (gedeelde bestanden) en die kan ik niet uischakelen...

Die map kun je als het goed is ook in de verkenner leegmaken (dus de bestanden op een andere lokatie plaatsen) en daarna de hele map verwijderen.

Laatst bewerkt:
chello is oke

ik heb al 4,5 jaar chello,in het begin waren er wel eens problemen.

maar de laatste jaren werkt het bijna altijd perfect.

lekker snel, ook de helpdesk bellen, meestal binnen een minuut iemand aan de lijn.

en als het niet goed werkt hoeft het zeer zeker ,lang niet altijd ,aan de provider te liggen, veel mensen maken zelf een zootje op de pc,zodat het niet goed werkt.

dus mijn tip !!

kijk op helpmij wat je zelf allemaal kan doen,om j e pc goed te laten werken, iik bedoel spyware verwijderen ed:: tijdelijke internet beststanden verwijderen.

er zijn nog veel meer tips op helpmij.nl

provider is vaak niet de schuldige dat het slecht loopt op pc
maar vaak is de gebruiker zelf schuld !!

groetjes snelbergje

Ik snap nu ff niet meer wat chello met upload uitschakelen kazaa te maken heeft :rolleyes:

Als jullie over chello willen kletsen open een ander topic

Ik ben een beetje dom geweest. Het kan veeeel makkelijker.

Ga naar opties, kazaa lite ++ opties, en dan naar tabblad verkeer. Onderaan kun je aanvinken dat je niet wilt delen.

Ik wist dat die optie er was maar kon hem niet meer vinden:o Ik gebruik kazaa al een tijd niet meer:)

ik kon em ook eerst niet vinden :rolleyes:
ik wist dat er een was, maar vond em niet
ik lees nooit kleine lettertjes :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan