kazaa-lite op hol geslagen!?

• Onderwerp starter Onderwerp starter hurm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hurm

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Ben niet een grote gebruiker van kazaa,dus had er maar een stuk of 35 bestanden op staan. Opeens begon hij uit zichzelf met downloaden en nu staat de teller op ruim 2500 bestanden,voornamelijk van Microsoft.Hoe kan dit en hoe krijg ik het weer weg?

Ga maar eens heel snel scannen op vrissen en spyware. Was je virusscanner up to date toen je aan het downen was?

Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het zag. Virusscanner en ad-aware laten checken maar helemaal niets.

Wis eerst maar eens even al je DAT bestanden in je My Shared Folder, want ik denk dat je een fout downloadje heb.

Geplaatst door Jozo
Wis eerst maar eens even al je DAT bestanden in je My Shared Folder, want ik denk dat je een fout downloadje heb.

Moet ik die dan stuk voor stuk weghalen?

Nee, sluit Kazaa af, ga in verkenner naar je Kazaa map, saelecteer ze allemaal en druk op delete. Daarna ook uit je prullenbak verwijderen.

Heb alle dat files uit mijn shared folder verwijderd, maar dat waren er maar 37. Start Kazaa op en achter alle bestanden zie je het cijfer weer heel hard oplopen tot de 2500. Moet ik kazaa maar verwijderen en opnieuw installeren?

In welke map heb je je Kazaa bestanden staan?

Kies anders eens een andere map.

Staan er in je Kazaa map soms verborgen items?

NB Laat Kazaa even uit tot er duidelijk is wat er aan de hand is.

Dat is wel het vreemde. Mijn bestanden gaan naar mijn shared folder in de kazaamap, maar geen spoor van de inmiddels 4500 bestanden die kazaa nu aangeeft achter all files (kazaa idd maar even uit gedaan)

Ga eens naar je verkenner en zorg dat verborgen bestanden worden weergegeven. Kijk daarna eens in je Kazaa-map.

Kijk ook eens (via Control-Alt-Delete) welke processen er allemaal actief zijn. Staat er een verdachte tussen?

On-line scan is nu bezig. Enigste programma,s die ik niet kan zijn:opscan en code, die draaien nu mee op de achtergrond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan