Kazaa Lite Resurrection

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flavente

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2004
Vraagje!

Ben tegen het volgende probleem aangelopen.
Heb Kazaa Lite Resurrection gedownload en geinstalleerd.
Alleen krijg ik na de installatie geen zoek en verkeeropties in beeld. Deze vakjes blijven grijs. Normaal duurt het ook een aantal sec. voor deze enabled zijn, alleen nu blijven ze uit.
Kan iemand me hiermee helpen?

Alvast Bedankt,
Flavente
:thumb:

Kans dat je Firewall Kazaa blockt!!
Heb je een firewall, kijk dan even onder programmabeheer ( heet bij iedere firewall weer anders) .

Dankje voor je snelle reactie!
Heb alleengeen firewall op mijn computer of het zou SP2 moeten zijn, maar die staat in beveiligingscentrum afgevinkt!
Andere opties??

Groeten Flavente:8-0:

Nope, eerlijk gezegd niet.
Je ziet het wel vaker op Helpmij en ik geloof dat er eiegenlijk nooit een goed antwoord uitkomt. Gebruik de zoekfunctie van Helpmij eens.

Ik kan je wel twee tips geven.
1. Zet wel een firewall op je PC. Dat is in deze tijd echt nodig.
2. Probeer i.p.v. Kazaa, Ares Lite eens. Dan heb je een lekker schoon netwerk en werkt prima.

Succes,
Raymond

Ik heb/had precies hetzelfde probleem.
Inderdaad kan een firewall het probleem zijn.
Wanneer je kazaa lite installeert, dan moet jouw firewall 'toestemming' geven voor installatie.

Maar er is nog iets aan de hand...
Wanneer je kazaa lite download van de officiele site, dan is dat tegenwoordig tegen betaling (via credit card e.d.).
Zelf begin ik daar niet aan, maar ook dat kan natuurlijk een reden zijn dat de zoekfunctie en verkeer het niet doen.

Vreemd genoeg sloegen deze functies bij mij plotseling aan, pas tijdje nadat ik m'n firewall toestemming had gegeven én zonder betaling.
Hoe of wat precies de oorzaak van dit alles weet ik niet, maar belangrijkste is dat Kazaa Lite op dit moment werkt bij mij.

Succes verder...

Hoi Wajang,

Werkt dit script altijd? Zou mooi zijn! Er zijn er veel op Helpmij die met hetzelfde probleem zitten en dit is eigenlijk voor het eerst dat ik dit zie? Weet je ook wat de reden dan is dat Kazaa niet verbind?

Geen idee, waar om KaZaA niet wilt verbinden. Ik had hetzelfde probleem op de PC van mijn zoon en ben toen gaan zoeken op andere fora en kwam de fix tegen.
Dit werkt perfect.

N.B. HIER heb ik de fix gevonden.

Laatst bewerkt:
Ik ga het in gaten houden en ben benieuwd of het bij bovenstaande luitjes werkt.

opgelost

Lieve mensen,

Hier spreekt een blij mens!!!
Laatste bericht werkt perfect!!!

Greetz,

G-Fire

Je kan ook kazupernotes openen en op het rode kruisje rechtsonder in beeld klikken, dan wil het ook nog wel eens lukken....

Ja sorry, ik klik niet op elke link die ik tegenkom op helpmij.nl.... zou een beetje druk worden allemaal ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan