KAZAA lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

conpom

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hai,

Ben zelf geen gebruiker van Kazaa maar mijn gezinsleden wel. Ze kunnen echter alleen op mijn bureaublad gebruik maken van Kazaa, als Kazaa bij een andere gebruiker van onze pc wordt opgestart is alles "leeg". D.w.z. de reeds eerder gedownloade liedjes/filmpjes staan er niet, bij een andere gebruiker komt de melding: unable to open C:\programfiles\Kazaa Lite\db\data1024.dbb
Wie helpt me uit de brand?

Met de optie shared folder kan je aangeven waar deze map staat. Blijkbaar hebben de andere gezinsleden dit niet goed in hun profiel ingesteld. Wel besturingsysteem heb je? Het kan ook nog een kwestie van rechten zijn.

Gezien de plaats van de vraag lijkt het me dat het XP is.

Inderdaad maak ik gebruik van Windows XP, en kan onder de map :mijn gedeelde map, alleen de optie vinden dat ik alles wil delen. Dat wil ik wel, dus is dat aangevinkt, maar dan nog kunnen de overige gebruikers niet volledig van Kazaa gebruik maken. Ik ben overigens één van de hoofdgebruikers.

Geplaatst door Wim1960
Gezien de plaats van de vraag lijkt het me dat het XP is.

Klopt, maar ik wilde even checken of jij het ook had gezien :D

Hai,

Heb 't zelf opgelost!!
Ik moest de andere gebruikers tijdelijk als hoofdgebruiker instellen en op die manier heb ik Kazaa opnieuw (?) geïnstalleerd. Ik snap het niet helemaal, want alle gegevens die in Kazaa stonden, ik bedoel alle gedownloade muziek/filmpjes etc, stonden er dus allemaal in. Ik heb dit bij iedere gebruiker herhaald et voila..............
Toch bedankt voor 't meedenken, maar de oplossing was dus eigenlijk heel simpel...
groet,

conpom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan