Kazaa-lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

waney123

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Ik weet niet of het normaal is, maar wanneer ik films download dan is de snelheid varierend van 0.15 kb/s tot ong. gemiddeld 6 kb/s.Af en toe kreeg je de mededeling 'meer bronnen'.
Ik heb kabel met router en draait onder windows/xp.
Af en toe switch ik wel eens naar USA of UK, Netherlands etc. maar dit gaf weinig resultaat.
Hebben jullie dezelfde ervaring of kan ik dat ergens bijstellen zodat ie wat sneller gaat?

gr,

Alex

Moeilijk te zeggen, want je bent ook altijd afhankelijk van de verbinding van degene(n) van wie je downloadt. In ieder geval zou je Speed-up kunnen gebruiken, dat zit bij de recentere versies van KazaaLite (onder de Tools). Met een kabelverbinding zou het in de regel wat sneller moeten gaan dan bij jou het geval is, lijkt me. Die mededeling waarover je schrijft, bedoel je niet "Meer bronnen nodig"? Daar valt niks aan te doen, behalve dan zoeken naar meer bronnen natuurlijk. Maar als er onvoldoende bronnen zijn, zal het downloaden gewoon niet gaan, logischerwijs.

(PS: deze vraag hoort in Internet -> P2P, lijkt me)

mmmm...
heb je de nieuwste versie van kazaalite al? Misschien Kazaalite++ eens overwegen.
misschien eens kijken op www.kazaalite.nl daar is ie altijd wel te vinden. (De exacte links voor KL++: http://ld1.edskes.com/klitekpp210n.exe)
ik heb hem ook hier gehaald (++ wel te verstaan), en tegenwoordig moet je die speedup niet meer installeren, er is namelijk een soortgelijk 'tooltje' wat standaard zit meegeleverd bij KL++. die ook nog wat andere dingen doet...

maar daar van,...
als je films zoekt, altijd diegene pakken (waarvan je zeker bent dat het de juiste film is) met zoveel mogelijk gebruikers...en een zo hoog mogelijke bandbreedte ("meer zoeken", is een handige functie ;))
Dit is wat ik altijd doe en de laatste tijd download ik films tegen 150 à 200 KB/s, soms meer, soms minder;)

Khoop dat je geholpen bent hiermee,....

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Menace
tegenwoordig moet je die speedup niet meer installeren, er is namelijk een soortgelijk 'tooltje' wat standaard zit meegeleverd bij KL++. die ook nog wat andere dingen doet...

Ik schreef niets over een apart te installeren speed-up programma zoals je dat bij oudere versies had; ook ik doelde op dat tooltje dat standaard is meegeleverd bij KazaaLite en dat bij mijn K++ editie (niet de allernieuwste maar wel een tamelijk nieuwe) toch echt gewoon 'Speed-Up' heet...

Ahzo,

in dat geval sorry....

Maar bij Kazaalite++ heet het "KL Extensions" en dit is een verzameling van kleine handige aanpassingen zoals: accelerator, automatisch blijven zoeken, preventie van de "Niet verbonden"message....

Geplaatst door Menace
Ahzo,

in dat geval sorry....

Maar bij Kazaalite++ heet het "KL Extensions" en dit is een verzameling van kleine handige aanpassingen zoals: accelerator, automatisch blijven zoeken, preventie van de "Niet verbonden"message....

Inderdaad. In mijn versie (ook K++) heb je een tabblad "Tools" en daaronder vind je de "KL Extensions".

Ah.. Ik heb speedup en KL extensions gebruikt maar het blijft super traag (deelname niveau LAAG 25).
Wat doe ik verkeerd, op deze manier duurt het downloaden van een film wel 3 a 4 dagen continue.

gr Alex

Soms moet je gewoon geluk hebben met downloaden, met je deelname niveau kun je trouwens cheaten, ik sta op 1000. hihi

Op dit moment, eigenlijk de laatste tijd is Kazaalite bij mij ook erg traag, terwijl ik vroeger ook downloads had van rond de 150-200kb/s.

Geduld is een schone zaak!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan