Kazaa, maar DL-en van 2 gebruikers :\

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Hey mensen,
FF een vraag, ik ben iets aan het downloaden van KAzaa, er zijn 9 bronnen, maar WAT IK OOK DOWNLOAD, ik kan nooit meer dan bij 2 gebruikers hetzelfde bestand binnenhalen, dit terwijl er 9 bronnen zijn :(
Iemand een idee hoe dit kan ?

En als je in het zoekveld op het + klikt bij de 9 gebruikers dan? Dan krijg je toch een lijst van alle 9.
Wil dat ook niet, 1 per 1 uit dat lijst aankliken met downloaden?

Falco

Geplaatst door falconetti
En als je in het zoekveld op het + klikt bij de 9 gebruikers dan? Dan krijg je toch een lijst van alle 9.
Wil dat ook niet, 1 per 1 uit dat lijst aankliken met downloaden?

Falco
Nee, dan krijg ik 9x hetzelfde bestand binnen :( en dat was juist de kracht van KAzaa, gezamelijk downloaden :(

Geplaatst door rene_overtoom
Hey mensen,
FF een vraag, ik ben iets aan het downloaden van KAzaa, er zijn 9 bronnen, maar WAT IK OOK DOWNLOAD, ik kan nooit meer dan bij 2 gebruikers hetzelfde bestand binnenhalen, dit terwijl er 9 bronnen zijn :(
Iemand een idee hoe dit kan ?
Ik kan op dit moment niet bij een pc waar kazaa opstaat, dus even uit mijn hoofd. Het aantal downloads geef je toch op bij de opties? Kijk daar je instellingen eens na.

De bronnen zie je mogelijk in het zoeken veld, maar deze zijn niet allen effectief te gebruiken om allerlei redenen.
Kijk idd je instellingen even na en gebruik speed up in het startmenuutje van Kazaa Lite, hiermee blijft het systeem actief naar meer bronnen zoeken iedere keer dat je dat opgeeft.
Find more sources now.Rechtsklikken op symbool van Speed Up in de taakbalk en dan komt het naar boven.

het kan zijn dat sommigen niet willen dat je download van ze, anders moet even kijken hoeveel Downloads je mag van je opties :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan