Kazaa: "meer bronnen nodig"

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullsryver

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2002
Berichten
139
Op kazaa krijg ik tegenwoordig constant de vermelding 'meer bronnen nodig', van de 100 platen kan ik maar 1 downloaden...

ik heb de nederlandse lite-versie, dus kan geen help raadplegen.

hoe komt dit, en hoe kan ik dit oplossen?


thx,
Toni
 
Rechtermuis toets klikken op een download en kiezen voor"zoek naar meer bronnen" of een andere download kiezen.
 
rechtermuisknop op de file "zoek meer bronnen"

komt omdat diegene dan geen files aan wil sharen
 
Ik vrees dat veel k*z**ers hun shared folder geledigd hebben uit schrik voor die Brein , of hoe heet hij, die de individuele gebruiker wil aanpakken.

groetjes
 
die wadde?

******, zitten ze ook al aan kazaa ja?

bestaan er nog veilige alternatieven waar veel dance te vinden is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ga naar Zoeken, typ de titel in van hetgeen je zoekt, de artiestennaam ernaast liefst. Laat hem even zoeken. Je ziet nu een hele resem bestanden. Kijk onder de kolom 'Gebruikers'.. Download het bestand met de meeste users..
 
[ofoptic/]Als die gasten van brein hier ook zitten kan ik ook maar beter legen. Zoveel heb ik niet maar toch truespace phtoshop en 3dsmax zijn niet de goedkoopste progjes. Zeg even is het waar dat ze op kazaa zitten of word er gewoon paniek gezaaid.[ofoptic/]

[ontopic/] als je kazaa lite hebt even speedup opstarten.
 
probeer diet Kaaza, dit is een add on for kaaza waarmee er automatisch gezocht wordt naar more sources en tevens zit er een download accelerator op waarmee je sneller bestanden kan downloaden.

hier te downloaden http://www.dietk.com/
 
is brein ook aktief in belgie en andere landen
het is al ver dat ze zo kunnen zien wat je staan hebt
van mp3, divx
wat is het volgende waar je overal naar toe surft en naar wie je e-mails schrijft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan