Kazaa ontregelt hele pc??

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Anderen

Hebben anderen nog ideeen waarom kazaa ineens zo vreemd doet of ligt het echt gewoon aan het programma.
Grtjs jjw

Als het Kazaa was (niet Lite dus) en je runt een scan van AdAware gaat Kazaa inderdaad vreemd doen. Maar je hele systeem ontregelen? lijkt me stug :) Maar goed het kan gebeuren zoals je ziet :(

Handige site btw, buffy!

newsservers

Patrickt, is er niet een mogelijkheid dat je via email mij eens uitlegt hoe te downloaden via die newsservers, ik hoor een hoop mensen erover praten maar heb me er nog nooit in verdiept.
Ik weet dat dat niet echt mag hier dus mischien via email ofzo of eens via icq??

grtjs jjw

same prob

Hoi helpers,

Ook bij mij slaat de pc geregeld volledig op tilt van kazaa....met name als ik gedeeltelijk gedownde filmpjes wil bekijken met het theater. Zelfs Ctrl-alt-del doet het dan niet meer en afsluiten is er ook niet meer bij...behalve met de aan/uit knop natuurlijk. Wil ook graag weten wat hier aan te doen is.
Greetz,
Joep

Kazaa eraf gooien

Ad Aware en Spybot SD runnen

Opnieuw opstarten

Kazaa LITE downloaden en installeren.

Hoim H@Nziepanzzzer,

Maarre...ik heb allang kazaa lite (dat kon jij niet weten ) en scan met beide progs een keer per week op spyware, dus eh...dat kan het niet zijn, toch?
Greetz,
Joep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan