Kazaa shared folder verdwenen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

freebutterflyx

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2002
Kazaa shared folder verdwenen...

Ik zit met een vreemd probleem:
de folder waar normaal kazaa de files (en de tijdelijke dat files) zet is plots verdwenen. Die staat niet meer op de plaats waar die altijd reeds stond. In die folder stonden enkele gedeeltelijke files (dat files) voor bijna 2 GB. Ik heb nu plots die bijna 2GB terug vrij.

Kan iemand mij helpen deze files terug te krijgen? via kazaa of andere tool?

Ik gebruik kazaa lite.

Staat de map misschien in je prullenbak? Alstie er wel in staat, kun je 'm terugzetten (r.muisknop) ;)

Zoek eens binnenin windows (wintoets + f) op de naam "shared folder" ... misschien vindt ie wat :)

Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks te vinden. Niet in de prullenbak, niet als verborgen map, nergens te vinden,... niet via de zoekfunctie en niet manueel.

Ik zie het trouwens ook aan de vrije ruimte op mijn HD. Ik wist wat ik nog ongeveer over had en nu heb ik plots die verdwenen ruimte extra over.

Kazaa (lite) is zeker nog geinstalleerd. Ik heb pas gemerkt dat die folder verdwenen was toen ik kazaa opstarte en er geen enkele file klaar stond om verder te downloaden.

(Kazaa werkt trouwens nog)

Geplaatst door freebutterflyx
Kazaa (lite) is zeker nog geinstalleerd. Ik heb pas gemerkt dat die folder verdwenen was toen ik kazaa opstarte en er geen enkele file klaar stond om verder te downloaden.

(Kazaa werkt trouwens nog)
Heb je laatst nog een vastloper oid gehad? dat je moest resetten (mbv resetknop)?

Toch maar voor de zekerheid.. Ik neem aan dat je ook al op zoeken hebt geklikt en gezocht hebt naar .dat ?

Nee, onlangs geen vastloper gehad.

Reeds op vanalles gezocht.
Ik heb plots ongeveer 2GB extra vrije ruimte. Dus die files zijn niet ergens verborgen.

Geplaatst door freebutterflyx
Nee, onlangs geen vastloper gehad.

Reeds op vanalles gezocht.
Ik heb plots ongeveer 2GB extra vrije ruimte. Dus die files zijn niet ergens verborgen.
tja, dan ben ik bang dat je ze écht kwijt bent ... misschien met een recovery progje?

Met recover 4 all heb ik alle *.dat bestanden teruggevonden. Als ze nu bruikbaar zijn weet ik niet maar dat zie ik later wel hoop ik.

Als ik nu die dat files onder mijn nieuw gecreerde folder shared files zet en daarna Kazaa opstart, dan wordt ongeveer de helft van die files automatisch gewist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan