kazaa sneller laten downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc_uyl

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
heeeeeeyz peepz ik heb een vraagje ik download veel met kazaa maar laatst hoorde ik van een vriend over een programmatje dat heette speed-up daarmee kon je hem sneller laten downloaden en allerlij andere dingen sneller laten doen weten jullie waar ik deze of een andere soort speed-up kan halen en hoe het werkt

alvast bedankt

als je een file aan het downen bent en je klikt rechts en je kiest vervolgens voor "zoeken naar meer bronnen", dan zoekt Kazaa naar meer gelijke bronnen en download zodanig dat de downloadsneheid cumulatief toeneemt, daar heb je geen (extern) speedup progje voor nodig.

ik heb de P2P versie maar kan je die speed-up ook apart krijgen of een vervangend programmatje dat van zoeken naar meer bronnen was bij mij al bekend maar iedergeval bedankt

Laatst bewerkt:
download hier kazaalite++ eens, heb je meteen speedup erbij

sorryhttp://www.kazaalite.nl/nl/, hier

Geplaatst door gast0225
als je een file aan het downen bent en je klikt rechts en je kiest vervolgens voor "zoeken naar meer bronnen", dan zoekt Kazaa naar meer gelijke bronnen en download zodanig dat de downloadsneheid cumulatief toeneemt, daar heb je geen (extern) spedup progje voor nodig.

speedup zoekt zelf naar meer bronnen, hoef je er niet bij te blijven zitten, maar komt wel op hetzelfde neer

jah dat weet ik maar dat is het hem nu juist ik wil er niet bij blijven zitten

Geplaatst door Franz

speedup zoekt zelf naar meer bronnen, hoef je er niet bij te blijven zitten, maar komt wel op hetzelfde neer

lees nog eens

Als je die van Frans download zit niet alleen speedup er standaard in maar ook het tooltje cheater die er voor zorgt dat jij meerdere gebruikers krijgt toegewezen .
Het gaat hier om deelname niveau , die cheater doet kazaa geloven dat jij heel veel deeld en je krijgt dus voorrang bij het toewijzen van gebruikers , je hoeft hierbij niets in te stellen hij staat standaard al op max. 1000 , deze versie is ook geheel nl talig , succes

yah mensen bedankt ik maak deze download nog ff af
(matrix reloaded) met een trial van de koopbare versie van speed-up en dan ga ik over op light maare iedergeval bedankt mensennnnnnn!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan