Kazaa updaten zonder downloads te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepermuntje

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
532
Is het op de een of andere manier mogelijk om Kazaa te updaten zodat alle lopende downloads nog blijven staan? Ik wil voorkomen dat ik lopende downloads weer helemaal opnieuw moet downloaden nadat ik kazaa heb geupdate.
 
Bij updates blijven de downloads gewoon staan hoor. Ik zou trouwens maar beter Kazaa Lite nemen.
 
Ik heb inderdaad Kazaa Lite, maar kan me herinneren dat vorige keer de downloads weg waren. Vandaar die vraag. Maar als je zeker weet dat de downloads blijven staan bij de nieuwste versie, dan gooi ik de update er nu overheen.
 
neeeeeeeeeee !! wacht, bij kazaa lite 1.nogwat zijn verkeerde updates!!

Neem gewoon kazaa lite 2.0
 
Ik heb nu Kazaa Lite 2.0.2 (Engels) en wil updaten naar 2.1.0 (Engels). Dat is mijn bedoeling.
 
Er is ook een Nederlandstalige versie (K++) beschikbaar op kazaalite.nl.. Da's echt een heerlijke versie.
 
Ik kan me van vorige versies herinneren dat bij de Nederlandse versie de functie 'Vind meer van deze gebruiker' niet werkte en hij stikte ook nog eens van de typefouten. Vandaar dat ik liever Engels heb.
Maar waarom vind je die Nederlandse versie dan zo'n 'heerlijke versie'? Functies zijn toch hetzelfde?
 
en anders kopieer je die .dat's ff, plak je ze ff in een andere map, en als ze al weg zijn, dan zet je ze er weer :thumb:
 
K++ heeft een heleboel voordelen.. Een boel geïntegreerde progjes (speedUp etc), je participation level staat altijd op 1000, en uiteraard geen spyware.

Geen taalfouten, en alle functies werken.
 
Geplaatst door aaajeetee
en anders kopieer je die .dat's ff, plak je ze ff in een andere map, en als ze al weg zijn, dan zet je ze er weer :thumb:

Ik wist niet dat dat ook kon. Zal het eens proberen.
 
Geplaatst door Steve
K++ heeft een heleboel voordelen.. Een boel geïntegreerde progjes (speedUp etc), je participation level staat altijd op 1000, en uiteraard geen spyware.

Geen taalfouten, en alle functies werken.

Die Engelse is ook K++, dus zal die wel dezelfde opties hebben. En bij de versie die ik nu al heb staat mijn participation ook altijd op 1000 en zit ook zo'n speedup prog.
Maar goed, ik ga eens even kijken wat ik het beste kan doen.
 
Als je al ver bent met je downloads zou ik ze gewoon eerst afmaken... Just in case...
 
Waarom zou je dat doen.... Als je ze ook ff tijdelijk in een andere map kan zetten ??
 
Geplaatst door excelsior
Waarom zou je dat doen.... Als je ze ook ff tijdelijk in een andere map kan zetten ??

Omdat ik twijfelde of dat zou werken. Ik was bang dat kazaa ergens bijhield wat het aan t downen was en dat die lijst dus weg was als je opnieuw zou installen. Maar kheb het even getest door

-een download te starten
-kazaa af te sluiten
-een kopietje van de .dat file ergens anders neer te zetten
-kazaa weer te starten en de download te cancellen
-kazaa af te sluiten
-de dat file weer terug te copyen
-kazaa weer te starten

en hij ging idd verder met downloaden. Dus het lijkt toch wel te werken. (Tenzij ze het .dat formaat veranderen dan wat ik niet denk.)
 
Ik heb inmiddels de proef op de som genomen door hem te updaten en de downloads blijven inderdaad gewoon staan.
Het is denk ik wel verstandig om tijdens het installeren de optie 'Delete all Kazaa registry keys before installing' NIET aan te vinken. Ik weet niet of de downloads dan verwijderd worden, maar voor alle zekerheid heb ik die maar uitgevinkt.
 
Probleem toch niet helemaal opgelost. Vanmiddag heb ik Kazaa Lite bij mijn ouders geupdate en toen bleven de downloads staan.
Zojuist heb ik hetzelfde thuis geprobeerd en zijn alle downloads weg.
Hoe kan dit? Beetje vaag prog is het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan