kazaa verwijderen wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

petert

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
90
Beste mensen, graag jullie hulp bij het volgende; ik heb in het verleden kazaa 3.0 geinstaleerd. nu wil ik het eraf halen maar dat lukt niet. als ik in het conf.scherm kazaa wil verwijderen geeft de comp aan foutmelding 6001 (fout in de setup) verder zegt hij om de tijdelijke map leeg te maken, de internet verbinding contr. en sluit alle prog om het daarna op nieuw te proberen. door dit probleem kan ik ook niet een nieuwe kazaa instaleren. ook krijg ik bijbehoorend prog. "the best offers"niet weg. wie kan mij hiermee helpen of is er ergens een remove tool te downloaden.
alvast bedankt en gr. Petert
P.s. ik kan het programma ook niet opstarten omdat ik de koppelingen niet meer heb en zoeken naar kazaa bestanden levert ook niets op.
 
"the best offers" Is spyware dus...op spyware checken. Scan eerst met Ad-aware SE en/of Spybot S&D. Downloads+Uitleg: *klik* Mocht dat allemaal niet helpen, plaats dan een Hijack This Log.

• Lees eerst dit bericht goed door: *klik*

• Kijk hier voor uitleg Hijack This+download: *klik*

• Plaats daarna je Hijack This Log in de volgende sectie: *klik* Vermeld daar ook je probleem erbij.

Zie ook deze mededeling waarom je een Hijack This Log op een ander forum moet plaatsen: *klik*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan