Kazaa verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

baatenburg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 feb 2006
Ik heb de officiele versie van Kazaa geinstaleerd, maar m'n computer is nu zo traag als wat geworden, dus wil ik het er weer vanaf hebben. Als ik dit doe via start - configuratie - sofrware - toevoegen/verwijderen gaat die Kazaa opnieuw installeren i.p.v. hem verwijderen!! Is dit een bekend probleem en hoe kan ik Kazaa wel verwijderen?

Ja, de offieciele versie van Kazaa zit namelijk bomvol met spyware. Hierdoor kan je hem waarschijnlijk niet deinstalleren, en dat is ook de reden waarom je computer zo sloom is. Je kan het beste even bij Nucia langsgaan, en daar je probleem voorleggen.

Joren 007

en...

de kans bestaat dat je met je P2P software te verwijderen , je internetverbinding verliest.
Als dat niet zo is, dan heb je geluk. Ik heb het alleszins al gehad. Maar een goede virusscanner of ad-aware kunnen wonderen doen. Trouwens, nu je toch Kazaa hebt, download de volledige versie van ad-aware en dan heb je ad-watch. Zet die permanent aan en je zal geen last meer hebben van spyware. Hij blokt ze grotendeels. Zeker de bekende.

en als...

en als je toch Kazaa wilt behouden, kan je misschien Kazaa Lite downloaden, daar zit veel minder spyware in.

Computer via de veilige modus opstarten en dan Kazaa verwijderen, moet lukken!:thumb:

[Mod Edit] Onnodige topic-kick.... [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan