Kazaa via netwerk

• Onderwerp starter Onderwerp starter cage
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cage

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Yo mensen,

ik heb thuis windows xp gedeelt met mijn broer (netwerk duh :P )
maar mijn kazaa verbinding is goed hij vind goed en download goed, maarrrr
bij mijn broer vind hij niet echt optimaal en de connectie is ook niet altijd super, iemand een idee waar dit aan kan liggen?. kan het door het gedeelde internet liggen?.

mvg

Cage

aan de kazaa versie, aan het partition level

hij gebruikt kazaa lite 2.0

en ik kazaa lite 2.5 dacht ik nieuwere in iederegeval
en wat bedoel je met partition level ?

Waarschijnlijk bedoelt hij de verhouding tussen wat je deelt en wat je binnenhaalt, je participation level dus.

Geplaatst door hangmat
Waarschijnlijk bedoelt hij de verhouding tussen wat je deelt en wat je binnenhaalt, je participation level dus.

daar is een tweak voor.

Download je broer ook langzamer dan van bijvoorbeeld www.download.com (allebei kazaa uitzetten !!!!!!) ???

Overigens zorgt het feit dat jij kazaa open hebt staan idd voor een tragere verbinding bij je broer. Je deelt immers de bandbreedte.

Zet die van jou eens uit en kijk eens of het dan goed gaat.

oh zo :) is daar ook wat voor te doen?!

dat het bij hem ook goed gaat of niet?

hej bedankt ik zal het eens proberen!

:thumb:

Cage!

Ik heb thuis ook een netwerk gehad en het viel me op dat internet het zowiezo minder vlot en goed deed op de cliënt. Sommige pagina's gingen op de host wel, maar op de cliënt niet open, p2p progs werkten op de host ook stukken vlotter.... het kan dus ook aan het netwerk liggen. Waarschijnlijk weet een host de bandbreedte niet goed te verdelen over de twee computers in het netwerk.

he ja daar zit wat in ja misschien is dat het dan ja bedankt voor je goeie info :thumb:

groeten,

Cage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan