Kazaa viewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

A. Derksen

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2001
Weet iemand een goeie Kazaa viewer, zodat ik tijdens het downloaden al kan kijken of ik de juiste film download???? Dit kan nogal wat ergernis voorkomen....

De standaard viewer van Kazaa "theater" die werkt voor geen meter hier. Duurt heel lang voordat hij gaat afspelen, plus dat ik daarna een vastloper krijg.

Heb je Kazaa Lite, want daar zit een viewer in.

Wat je anders ook kan doen:
1- kijk bij het kiezen van het bestand in de zoekveld ook naar alle gegevens. Soms staat wel de echte naam bij (ver rechts kijken)
2- Wat ook werkt: stuur een bericht naar degene die de film upload. 9 van de 10 keer krijg je wel antwoord.

Groetjes :D
Falco

Ik heb Kazaa Lite 2.4.2

Maar het probleem is nu juist die standaard viewer in Kazaa. Als ik die gebruik krijg ik een vastloper. Zodoende ben ik op zoek naar iets anders....

Ga eens naar Kazaa Lite in het startmenu en kijk dan welke opties zich openen wanneer je de muis op kazaa houdt.
Als het goed is heb je daar Avi Preview.
Probeer het met deze eens.

Het beste kan je Kazaa even helemaal verwijderen en versie 2.4.3 installeren.
Zet voor het verwijderen wel even je bestanden van je My Shared Folder in een andere map.

Daar zat ik ook al aan te denken.

Eén vraagje dan nog, voordat ik daarmee begin, kan ik de download die nu loopt gewoon laten gaan??? Of ben ik die dan kwijt????

Die download is een *. dat bestand in je shared folder, en die moet je (alle bestanden) voor het verwijderen van KaZaa even in een andere map zetten.

Ja, heb het nu voor elkaar.

Ik heb het nog anders gedaan..... Gebruik nu het programmaatje "Video Lan" daarmee kun je het .dat bestand dat je aan het downloaden bent openen en bekijken.
Werkt perfect!

Iedereen bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan