kazaa wil geen verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank82

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2004
Kheb net kazaa geinstalleerd en alles lijkt goed behalve dat ik dus niet kan zoeken en geen verkeer heb.
Als ik op het blad web kijk zie ik dus ook:
"de pagina kan niet worden weergegeven"
Ik las ergens iets over wijziging van browser-instellingen? klopt dat? en hoe kan iemand vertellen hoe dat moet?

Lijkt er inderdaad op dat je kazaa geen verbinding kan maken met het internet, firewall is een goede mogelijkheid. Kan je wel gewone website's bezoeken ?

volgens mij niet, maar hoe weet ik dit zeker?

Kheb adsl en die 1394-netwerkkaart.

Of je hebt een programma als bv Zonealarm, of Norton Internet Security, of je interne firewall staat aan.

Heb je xp? Ga dan naart start, configuratiescherm, netwerkverbindingen. Klik rechts op je verbinding en kies eigenschappen en dan geavanceerd.

KMD of
Kazaa lite of
Kazaa Lite Resurrection ???

Kazaa K++

Wat moet ik veranderen bij internet-verbinding - geavanceerd?

Bij netwerkverbindingen, geavanceerd. Als daar bovenaan een vinkje staat bij de firewall zou je kunnen kijken of het wel lukt als je het vinkje weghaalt.

Laat kazaa gewoon eens een tijdje (uurtje) aan staan.

Ik zie nergens in het blad van geavanceerd iets van firewal staan.
Alleen afdrukken, beveiliging, instellingen en multi-media

Heb je wel xp?

Heb je dit letterlijk gedaan? Start, configuratiescherm, netwerkverbindingen. Klik rechts op je verbinding en kies eigenschappen en dan geavanceerd

Laatst bewerkt:
Ik heb dat ook eens gehad toen ik hem net geinstalleerd had. De oplossing lijkt heel onlogisch.

Kazaa helemaal afsluiten, ook in de taakbalk. En dan Kazaa opnieuw opstarten. Zo lukte het bij mij in ieder geval.

Nee er staat geen vinkje bij firewall voor internetverbindingen dus die staat niet aan

Kazaa doet het nu dus ineens wel. Lijkt er op dat Jozo gelijk had. Khad hem een tijdje uit staan de comp. en nu doet ie t ineens.

Iig bedankt voor de moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan