KaZaa wil niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Goedemiddag allemaal,
Ik heb sinds deze week een nieuwe p.c. Dacht alle programma's gesaved te hebben maar heb problemen met KaZaa. Ik heb Lite gedownload en geinstalleerd maar als ik het programma wil openen krijg ik de melding K-lite has detected Kazaa.exe is NOT prestent in the K-lite in the K-lite installation folder. Please obtain Kazaa.exe from KMD 2.6.0. (MD5 checksum Oc722b3aefd621788582a024cf30703a). Vervolgens word ik naar een site verwezen maar kom dan op een forum terecht. Is er een expert die mij uit de brand kan helpen? Groeten Johnn.:thumb:

Eventueel moest kazaa nog altijd niet willen openen dan kan je hem nog altijd eens opnieuw installeren! Best is het van niet meer de gewone kazaa te installeren maar beter de kazaalite (zonder spyware) te installeren (www.kazaalite.nl)

@sluys

Als je via kazaalite.nl Kazaalite wilt downloaden proberen ze je andere software\spyware aan te smeren.

Probeer maar :confused:

Laatst bewerkt:
Toppie

Ha die Jozo bedankt voor je snelle reactie. Heb je instructies opgevolgt en we hebben weer muziek. Ik heb nog een vraag, weet niet of dit de goede sectie is maar als ik kazaa opstart krijg ik steeds de melding van Norton dat kazaa verbinding probeert te krijgen, en dat is natuurlijk ook de bedoeling. Hoe kan ik dit voorkomen?Groeten Johnn.:thumb: P.s. Heb Norton 2004.

waarschijnlijk door een vakje aan te vinken waarachter staat "Allow everytime" of "altijd toestaan"

of iets in die trant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan