kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Berichten
3.199
Weet iemand wat met een participation level wordt bedoeld in kazaa?
 
hoi,

dit is de verhouding downloaden - uploaden.
Als je particip.level hoger is krijg je in principe snellere downloads, dus zoveel te meer je laat downen zoveel te sneller je zelf zou downen................
Dus is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk in je shared folder laat staan.
Ik hoop dat je er iets aan hebt ?

greetz

jean
 
er is zelfs een "cheat" voor ontworpen, als je die "executeert" en even laat draaien, dan stijgt je participatielevel tot 1000 (dan ben je zo'n beetje Onze Lieve Heer).
Als je 'm wilt hebben, doe maar ff een berichtje, dan mail ik 'm je wel. (Slechts 87 Kb)
 
Die cheater zit standaard in kazaalite versie 2
 
dan heb ik waarschijnlijk versie 2 wat te vroeg gedownd, want bij mij zat 'ie er niet standaard bij, ik heb 'm moeten downen.
 
Geplaatst door petje11
Die cheater zit standaard in kazaalite versie 2

Ik heb ook Kazaalite 2 en ik heb die cheater ook moeten downloaden. Hebben we het over dezelfde cheater? "rocko"dus?

Groetjes, Tanja

En met een hoog participatie-level kom je minder vaak in de wachtrij. Als iemand hetzelfde bestand wil downloaden als jij, en jij hebt een hoger pariticipatielevel, dan mag jij eerst downloaden. De snelheid hangt nog steeds af wat de tegenpartij afgeeft.
 
Laatst bewerkt:
ik heb het idd over rocko (icoontje stelt een hand voor die uit een monitor komt)
 
klopt, maar ik was benieuwd of dat dezelfde was die Petje11 standaard bij kazaalite 2 kreeg. Of dat daar een ander soort cheater inzit. Anders ga ik hem nog opnieuw downloaden.
Groetjes, Tanja
 
kan iemand het adres om te downloaden even doorgeven?
bedankt domi
 
die 87 Kb kun je van mij ook wel krijgen, waar moet 'ie naar toe......?
 
Hmmm vreemd bij mij zat ie er gewoon in, enne het is idd rocko
 
misschien heb je Kazaa van een kennis gedownd die 'm al voor je had mee-ingezipt ?
 
pfoe zou kunnen maar heb hem daarna zelf gedowned en geinstalleerd ivm. format.
 
Bedankt voor jullie antwoorden allemaal.

Ik heb zelf kl 2.02 gedownload, en inderdaad staat er onderin mijn tekstregel dat ik een "supreme" downloader ben. Jippiejahee.

Is er overigens een manier om die melige mulitimediabalk (avi preview geloof ik) te verwijderen onderaan het venster te verwijderen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan