Kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flyguyke

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2002
Berichten
278
Hoi,

Ligt het aan mij of liggen de downloadsnelheden bij Kazaa nu veel lager dan vroeger?Ook veel meer "more sources needed"...

Greetz,Flyguyke
 
ligt er maar net aan of er veel gebrukers online zijn die dat proggiej (MP3, enz)hebben en ook delen.
weinig gebrukkers = lagere download snelheid
 
Maar die lagere snelheid heb ik bij praktisch al mijn downloads...vroeger downloade ik soms tegen 100kb/sec,nu mag ik blij zijn met 14kb/sec...

Mss beter een ander programma dan kazaa neme...
 
Als je kazaalite hebt kan je speed up....dat is best goed om snel down te loaden...
 
kazaa en kazzalite hebben momenteel teveel gebruikers om een goede downloadsnelheid te hebben. Probeer op niet drukke tijden of probeer een ander programma uit. Tip i mesh is een goede alternatief of win mx.
 
Je hebt gelijk kazaalite heeft ook heel veel gebruikers...maar je kan nl versie proberen of engelse versie....je kan ook morpheus proberen...
 
het ligt eraan of kazaa lite of kazaa heb of een speedoptimizer
 
Misschien is de nieuwe k++ versie wel niet zo'n succes achteraf:(
 
nu we het hebben over kazaa en andere p2p progjes.... ik had laatst i mesh gedownload. mooi geinstalleerd en was bezig met uitwisselen van bestanden. ik zet mijn pc uit en de volgende keer dat ik de pc weer opstart heb ik geen internet meer. doet echt helemaal niks meer. i mesh wou ik toen verwijderen, maar niks. wou er niet af. iemand een idee hoe dat komt?
 
k denk dat het een virus is...Zei je dat je niks meer kon openen???
 
zal wel niet

Ik denk dat het geen virus zal wezen.Of geweest zal zijn.Maar geef dan de link van waar je hem hebt gedownload.Want ik heb hem ook en bij mij werkt het goed,hoor
 
sorry voor de late reactie. had niet eerder tijd, maar heb hem gedownload bij www.imesh.com. en nee is zeker geen virus. want voor de rest deed alles het nog gewoon. alleen mn internet verbinding was volledig dood. en ik kon imesh niet verwijderen. en het vreemde is dat ik (nadat ik mn pc heb moeten formateren....) als eerste er weer imesh opzette. deze na opnieuw op te starten weer geen internet had. dus i mesh staat er bij mij nog niet 1,2,3 op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan