kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcvogelaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Met mijn oude pc een 200mmx onder windows 98 had ik kazaa lite en kon ik vrij snel muziek en video downladen.
Hij gaf dan een gemiddelde bandbreedte van 400 aan.
Nu heb ik een nieuwe pc amd athlon 2600 onder XP. Ik heb weer kazaa lite geinstaleerd maar de bandbreedte is nu maximaal 116 en gaat het downloaden erg traag weet iemand hoe dit komt.

Welke KaZaA lite versie had je op je oude computer? Toevallig 1.7.1?

Ik denk dat je nu met 2.x werkt die met participatie levels werkt. Dit houd in dat als jij niks shared je lang niet zo snel download dan als je veel shared.

Maak niet uit breezer als je de laatste versie hebt van Kazaa dan zit er een cheat tool in die je level automatisch op 1000 zet :D

Geplaatst door roby
Maak niet uit breezer als je de laatste versie hebt van Kazaa dan zit er een cheat tool in die je level automatisch op 1000 zet :D

Dat weet ik en die heb ik ook gebruikt.. maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? :)

Hallo allemaal in slaap gevallen of weet niemand een oorzaak.

Het is niet zo gepast om na een half uur al te gaan kicken.

Wacht gewoon rustig af

Geplaatst door mcvogelaar
Ik had op oude pc 2.1.0 en op deze nieuwe nu ook

Word moeilijk ik denk dat het toch met de verbinding te maken moet hebben , is je internet over het algemeen we goed gebleven zit je toevallig in een netwerk en loopt die niet naar behoren ?
Anders kun je nog proberen bij Kazaa onder bestand te verandere van supernode misschien dat je dan een een beter verbindings groep komt ,anders zou ik het niet weten , en nee ik ben niet in slaap gevallen ben net wakker :D:D

(off topic)
P.S nice game gisteren tegen de superboeren :D

Ik ben ook zo'n ongeduldig typ he(maar het help wel als je even laat zien dat je er zelf nog ben) ik ga het probleem bij mezelf zoeken misschien inderdaad een niet goed lopende netwerk ik internet trouwens onder chello maar die is altijd goed(nou ja altijd) mensen bedankt ik hoop dat iemand nog een oplossing weet ik zal geduldig afwachten.

Heb je speedup al gebruikt? Kazaa opstarten>tools>speedup. Dan komt er een icoontje naast je kazaa icoontje en kan je met een rechtsklik op speedupicoon in settings aangeven hoe dikwijls hij meer bronnen moet zoeken. Werkt zeer goed. zelf heb ik hem op 20 sec. gezet dan gaat hij snel.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan