Kazaa

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Heb een film gedownload maar krijg geen geluid, is dit gewoon fout gegaan of komt dit vaker voor en is er een tip of truc??

grts eline kok

Ik denk dat je dan beter Nimo codec pack kunt downloaden. Zoek gewoon met google naar Nimo codec pack http://www.google.nl (ik weet niet zeker of de hoofd-site altijd online is dus het is beter om via google gewoon ff te zoeken. Oja, kan trouwens ook via Kazaa.

beetje onduidelijk proggie werkt dat op de achtergrond ofzo?? overigens nog steeds geen geluid.
eline

Je kunt het beste Nimo codec pack 5 build 8 downloaden, want daar zit de AC3 codec in die je nodig hebt om geluid van films te krijgen, trouwens ik zou gelijk XVID en DIVX 5.02 downloaden.
Alles is te vinden op Kazaa,

Als de film het dan nog niet doet met geluid kun je met GOHST bekijken welke codec je nodig hebt.

Hoe dan met ghost?? en hoe gebruik je NIMO????

Hallo,

NIMO en DIVX en XVID werken allemaal een beetje op de achtergrond (ze werken wel maar je merkt het alleen doordat je film allemaal wat makkeljker en soepeller afspeeld zonder mankementen) Het zijn hele simpele programma's je hoeft ze alleen maar te installeren. Gohst hoef je nog niet te gebruiken das alleen maar als je een vreemde film hebt waarvoor een aparte codec voor nodig is en gohst verkent dan je film en zo ziet hij welke codecs vereist zijn. Als je geen geluid krijgt kun je het beste NIMO en DIVX installeren en als je groen beeld krijgt moet je XVID installeren en DIVX en NIMO eraf gooien.

geluid doet het nu ok thnx seeya

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan