Kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodneypeugeot

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Hallo,

Ik heb kazaa ,maar hij gaat zo traag! Bestaat er niet een programma om Kazaa op volle speed telaten downloaden? Ofkan je het ergens instellen?

Groetjes!

Er bestaat idd zoiets, moet je ff zoeken op google naar iets van kazaa download accelerator ofzo of kazaa speed up

Hallo de speed is goed alleen de download is opnieuw begonnen en nu moet ik weer 17 uur wachten :S

Hoe kan ik het terug halen :S

Welke kazaaversie gebruik je (Lite?)

De downloadaccelerator zit namelijk standaard in kazaalite.

Heb je niet per ongeluk download verwijderen aangeklikt?
Want de downloadaccelerator kan er niet voor gezorgd hebben dat je download afgebroken wordt en opnieuw begint.

Volgens mij heb ik niks gedaan....

En hij ging alles hervatten.. dus... misschien is daar iets fout gegaan dan ging die al me downloads af automatisch en weer hervatten

Je gooit 2.7 er beter maar af. Deze zit vol met spyware. Zet vervolgens Kazaa Lite erop.
Hou er wel rekening mee dat je afhankelijk bent van de uploadsnelheid van degene waar je het bestand van download. Je kan nog zo'n snelle verbinding hebben maar als de ander een trage upload heeft schiet je daar niks mee op.
Ik zou je de link willen geven voor Kazaa Lite maar deze schijnt niet meer goed te zijn:confused:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Oke ik laat hem even downloaden en dan download ik kazaa lite! Moet ik download kazaa ecelerator erop laten staan dan?

Als je Kazaa lite neemt niet. Daar zit hij al ingebakken. Ik weet alleen even niet waar je Kazaa Lite nu nog kan vinden.

Laat even weten als je hem hebt dan heb ik ook weer een goede link. Ben te lui om zelf te zoeken:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan