kazaa

• Onderwerp starter Onderwerp starter tam30
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tam30

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
hallo
ik heb kazaa gedownload via de link die hier enkele vragen onder staat. ik veronderstel dus dat het een goeie versie is. geinstalleerd, maakt verbinding maar als ik iets intik bij zoeken gebeurt er niks. firewall uitgeschakeld nog altijd hetzelfde. werk met windows xp

maar vind je daar dan de nederlandse liedjes? het is vooral voor mijn dochtertje voor K3, spring enz. en ik weet dat je die op kazaa vind

Ik gebruik Emule, liedjes van k3 zijn hiermee echt wel te vinden, geen punt.
Voor 'spring' geld dat niet, aangezien 'spring' ook een engels woord is, en dat betekend iet heel anders. Je krijgt dan liedjes zoals "the off spring" en "four seasons".:confused:

Ps: je hebt ook 'Edonkey', hier heb ik geen ervaring mee, maar ik heb een sterk vermoeden dat dat hetzelfde werkt:p

Je zult voor jouw probleem een zogenaamde Connection-Updater nodig hebben heb ik hier en daar gehoord.

De verbindingsbeveiling zit em in SP2 van Windows.

Succes

PPS: uw dochter bedoeld toch de 'spring' van het programma 'topstars' op TV?

als je 'topstars spring' intikt krijg ik wel het liedje van de spring op TV :D

ook succes

Jelly zei:
Ik gebruik Emule, liedjes van k3 zijn hiermee echt wel te vinden, geen punt.
Voor 'spring' geld dat niet, aangezien 'spring' ook een engels woord is, en dat betekend iet heel anders. Je krijgt dan liedjes zoals "the off spring" en "four seasons".:confused:

Ps: je hebt ook 'Edonkey', hier heb ik geen ervaring mee, maar ik heb een sterk vermoeden dat dat hetzelfde werkt:p
zoek dan gewoon op songtitel te min voor anja of hoe was da lieke weer.

tam30 zei:
maar vind je daar dan de nederlandse liedjes? het is vooral voor mijn dochtertje voor K3, spring enz. en ik weet dat je die op kazaa vind

Ik heb ff gekeken en hij vind er 273 in limewire:cool:

heb limewire geinstalleerd en onmiddellijk gevonden wat ik zocht en nog vlug ook.
bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan