kazaalite en cheater

Status
Niet open voor verdere reacties.

erika

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Berichten
26
Ik gebruik op dit moment kazaalite nederlandse versie 2.0 en heb een vraagje over de bijgeleverde cheater die daar bij zit,
Wie kan mij vertellen hoe die werkt, en waar die precies voor is????????

Alvast bedankt

Groeten van erika:D
 
da's gewoon een progje die automatisch AL je downloads naar meer bronnen zoekt...
normaal doe je dan bij elke aparte download Rechtermuisknop --> Zoek meer bronnen (find more sources)
deze cheater gaat elke download bij langs en doet het voor je...dit kan je handmatig instellen (rechtermuisknop --> Find more sources now) of je kan hem op een cyclus instellen zodat hij om de zoveel tijd gaat...
de tijd tussen elke download kun je ook instellen...
niks mis mee, heel onschuldig
greetz

JPeetje
 
Geplaatst door JPeetje
da's gewoon een progje die automatisch AL je downloads naar meer bronnen zoekt...
normaal doe je dan bij elke aparte download Rechtermuisknop --> Zoek meer bronnen (find more sources)
deze cheater gaat elke download bij langs en doet het voor je...dit kan je handmatig instellen (rechtermuisknop --> Find more sources now) of je kan hem op een cyclus instellen zodat hij om de zoveel tijd gaat...
de tijd tussen elke download kun je ook instellen...
niks mis mee, heel onschuldig
greetz

JPeetje

waarover jij het heb is het speed up programma wat er bij zit er is ook een cheater programma ik weet niet als die er bij geleverd is maar dat cheater programma doet je partificatielevel omhoog doormiddel van je bestanden zogezegd te laten uploaden naar een persoon doormiddel van dit gaat je partificatie level omhoog
p.s. ik weet niet als het dit is maar ja zo leer je bij he :D
 
ja foutje ik heb hem gister ook ontdekt dat hij onder mijn map ook nog een cheater zat
die cheater dient ervoor om je "participatie niveau" omhoog te halen...als je geen bestanden deelt, is je participatie niveau 1
als je een beetje veel deelt wordt die al snel 1 - 100
maar deze cheater zorgt ervoor dat je al je bestanden van je My shared folder deelt en die worden met soms wel meer dan 3 mb geupload (ja dat is 3000 kb per seconde) en dan wordt je participatie niveau heel hoog van...
wat is het voordeel hiervan ? nou als je in wachtrijen wordt geschoven trek je hier je voordeel aan uit...je komt eerder aan de beurt als je participatie niveau hoger is...snappie ?

JPeetje

p.s. nou heb ik het wel goed hoop ik ;)
 
cheater

yes, ik snap het nu.

Bedankt,

Groetjes Erika
 
Geplaatst door JPeetje
ja foutje ik heb hem gister ook ontdekt dat hij onder mijn map ook nog een cheater zat
die cheater dient ervoor om je "participatie niveau" omhoog te halen...als je geen bestanden deelt, is je participatie niveau 1
als je een beetje veel deelt wordt die al snel 1 - 100
maar deze cheater zorgt ervoor dat je al je bestanden van je My shared folder deelt en die worden met soms wel meer dan 3 mb geupload (ja dat is 3000 kb per seconde) en dan wordt je participatie niveau heel hoog van...
wat is het voordeel hiervan ? nou als je in wachtrijen wordt geschoven trek je hier je voordeel aan uit...je komt eerder aan de beurt als je participatie niveau hoger is...snappie ?

JPeetje


even een vraagje gaat daar dan ook van je limite van je verbinding van af?
 
cheater

Dat weet ik niet,

Ik heb hem net eens uitgeprobeerd en had een participatie nivo van 1000, het maximaal haalbare,
en heb internet via de kabel,
maar toch vond ik niet dat ik veel sneller mn downloads binnen had.

en gebruikte naast de cheater ook de speed up

Groetjes Erika
 
Een hoge participatie level betekend niet dat je opeens veel sneller gaat downloaden. Je bent en blijft afhankelijk van de upload van diegene waar je vandaan haalt.

Zoals aangegeven krijg je met een hoog level voorrang op downloads
 
cheater

o, vandaar,

ja, ik heb er nog niet zoveel verstand av, ik heb dat programma, nu ongeveer een week, maaar aldoende en vragende leert men toch een boel,

bedankt!!!

Groetjes Erika
 
Heb ik da progje der ook bij (vast wel) ?
Zo ja kunnen jullie zeggen waar die staat want mij level is nu 13
 
cheater

Ik heb kazaalite 2.0 nederlandse versie.

Als jij die ook hebt, en je gaat naar allle programma's en als je dan bij je kazaa kijkt, dan staat ie daar bij onder de naam klcheater.

Groetjes Erika

als je een andere kazaa hebt, dan weet ik het niet.
 
De nieuwste versie van KazaAlite met een nieuwe naam blijft konstant op 1000 staan!!!!

bron: www.breekpunt.nl

Kazaa Lite heeft haar naam alweer moeten veranderen. Kwam er eerst de toevoeging "Cracked Version", nu is d enaam omgedoopt in "K++". Gelukkig hebben de makers K++ meteen van nieuwe functionaliteit voorzien.

In tegenstelling tot de officiële versie van Kazaa biedt de aangepaste versie "K++ v2.0 Edition" een aantal handige extraatjes. Naast een aangepaste startpagina is met mogelijk om Multi-Source downloads te starten vanaf 40 bronnen. De officiele versie staat slechts 8 bronnen toe. De functie "Search More" mag onbeperkt gebruikt worden, de functie "Find More Sources" elke vier minuten. Bij Kazaa zelf mogen deze functies slechts een keer per 10 minuten gebruikt worden.

Natuurlijk bevat K++ een spyware en lastige reclameboodschappen. Nieuw is ook de functie "AutoSearchMore". Hiermee zoekt K++ automatisch naar meerdere bronnen. Enkele andere verbeteringen en functies in K++ zijn;

. Het Participation Level is constant op 1000 ingesteld.
. Zoekresultaten voor Altnet worden niet weergegeven.
. Kazaa´s fout 1030 is verholpen.
. Speed Up 1.3.1 voor het versnellen van downloads.
. Sig2Dat 3.11a voor het instellen van rechtstreekse links. Worden deze geselecteerd, dan start K++ automatisch en wordt het gewenste bestand direct gedownload.
. Dat View 1.1 voor het extraheren van gegevens uit een DAT-bestand.
. Avi Preview 0.21a voor het bekijken van AVI-bestanden.
. Supertrick is een aangepast hostst-beatand waarmee ongewenste websites of servers geblokkeerd kunnen worden.
. De installatie van hulpprogramma's is niet verplicht.

Hier te vinden.
 
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
hoop het niet.
--------------------------------------------------------------------------------

ik ook niet
--------------------------------------------------------------------------------


geldt ook voor mij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan