kazaalite upload zonder delen aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
hey als ik kazaa opstart begint hij na ettelijke minuten

te uploaden van mij terwijl delen niet aan staat ik heb hem al eens opernieuw opgezetal gescant met trojan adaware en norton maar hij heeft het nog als ik kazaa afsluit gaat het weer goed mij zone alarm geeft deze melding i.v.m. kazaa:
The firewall has blocked Internet access to your computer (TCP Port 1214) from 217.235.209.4 (TCP Port 1551).

User: lefty999
Program: KaZaA Lite
Time: 3-1-03 1:06:28
en
The firewall has blocked Internet access to your computer (TCP Port 1214) from 217.229.28.98 (TCP Port 4487).

User: lefty999
Program: KaZaA Lite
Time: 3-1-03 1:06:12
en
The firewall has blocked Internet access to your computer (TCP Port 1214) from 213.89.34.22 (TCP Port 4396).

User: lefty999
Program: KaZaA Lite
Time: 3-1-03 1:05:18
en
The firewall has blocked Internet access to your computer (TCP Port 1214) from 24.158.91.221 (TCP Port 3801).

User: lefty999
Program: KaZaA Lite
Time: 3-1-03 1:11:34

hij upload met de mb's
 
Staat er niet ergens in de folderstuctuur een vinkje naar een bepaald path op je PC. Ik had dit nl. zelf ook
 
Geplaatst door piepoeh
Staat er niet ergens in de folderstuctuur een vinkje naar een bepaald path op je PC. Ik had dit nl. zelf ook

nee veel staat op uit dat ik niet ken en de rest op vragen en als ik op allesnee antwoord en dan kazaa opstart en daar op ja klik voor wat kazaa aleen nodig heeft doet hij het nog
 
YO!!

Wat zie je helemaal onderaan rechts in je Kazaa ? Er moet staan: "Not sharing any files".. :confused: misschien heb je ergens overheen gekeken..

Groet,
Cyp
 
Re: YO!!

Geplaatst door boxtebv
Wat zie je helemaal onderaan rechts in je Kazaa ? Er moet staan: "Not sharing any files".. :confused: misschien heb je ergens overheen gekeken..

Groet,
Cyp
nope wany in die map staan aleen nog maar download files (.dat-files)
 
hmmmzzz...

Lo m8,

Nee, ik heb het niet over dat 'share' windowtje met die vinkjes enzo... Gewoon in je kazaa zelf (bijvoorbeeld bij transfer), je ziet eerst "CONNECTING" onderin. Daarna moet dat veranderen in "NOT SHARING ANY FILES".

------------------------------
In Internet Explorer:

Op de plek waar je nu "Internet" met zo'n wereld bolletje ziet staan!!

-----------------------------
In kazaa:

Zelfde plek..

=-=---.... . ,
Sorry, ik dacht dat je het niet helemaal begreep.. vandaar deze manier uitleggen..

Owwja, nog even voor de duidelijkheid, als je nix aan je instellingen hebt veranderd wordt elk bestand dat je download automatisch geshared..
 
Re: hmmmzzz...

Geplaatst door boxtebv
Lo m8,

Nee, ik heb het niet over dat 'share' windowtje met die vinkjes enzo... Gewoon in je kazaa zelf (bijvoorbeeld bij transfer), je ziet eerst "CONNECTING" onderin. Daarna moet dat veranderen in "NOT SHARING ANY FILES".

------------------------------
In Internet Explorer:

Op de plek waar je nu "Internet" met zo'n wereld bolletje ziet staan!!

-----------------------------
In kazaa:

Zelfde plek..

=-=---.... . ,
Sorry, ik dacht dat je het niet helemaal begreep.. vandaar deze manier uitleggen..

Owwja, nog even voor de duidelijkheid, als je nix aan je instellingen hebt veranderd wordt elk bestand dat je download automatisch geshared..


ja dat staat op uit en daar staat ook deelt geen bestanden

is dat ook bij versie 1.7.2 dat hij die bestanden deelt dat heb ik nog nooit gehad dat hij de downloads die nog niet klaar zijn al geript worden
 
Raar..

Misschien een bug in Nederlandse versie.... ik zou Engelse downloaden.. (heb ik ook)
 
Eeurhm..

Trouwens, dit begint als een chatbox te lijken zo....

Je kunt misschien je downloads op een andere plaats laten zetten.. Als je Windows2000 hebt zou ik het ook eens proberen om op NTFS te laten downloaden en dan een keer kijken.. verders zijn mijn opties op..

Misschien is het wel een virus of trojan, maar ik weet niet of die zoiets kunnen veroorzaken..

Speel je unreal ?

\/ \/
 
Re: Eeurhm..

Geplaatst door boxtebv
Trouwens, dit begint als een chatbox te lijken zo....

Je kunt misschien je downloads op een andere plaats laten zetten.. Als je Windows2000 hebt zou ik het ook eens proberen om op NTFS te laten downloaden en dan een keer kijken.. verders zijn mijn opties op..

Misschien is het wel een virus of trojan, maar ik weet niet of die zoiets kunnen veroorzaken..

Speel je unreal ?

\/ \/

ik heb gescand op trojan;adaware en norton laten scannen maar niks de chat van helpmij werkt niet dus ben ik genoodzaakt het hier te vragen he :rolleyes:
 
niets gevonden in Tools(gereedschappen)>Traffic(verkeer)>een na laatste hokje aanvinken disable enz...... en klaar moet het zijn

ter info:de firewall doet zijn werk wel goed :thumb:
 
Geplaatst door P@sbeer
niets gevonden in Tools(gereedschappen)>Traffic(verkeer)>een na laatste hokje aanvinken disable enz...... en klaar moet het zijn

ter info:de firewall doet zijn werk wel goed :thumb:

dat staat aangevinkt m.a.w. niet delen maar nog ript die van mij maar hiervoor heeft er iemand gezegt dat kazaa van de nog niet voledige downloads word gedownload? is dit waar ik heb er nog nooit last van gehad?

is dat waar????????
 
en als je de engelstalige 2.02 er op zet ???

eerst de oude verwijderen, als je nog muziek er op heb staan , vergeet niet een backup te maken:D

www.kazaalite.nl
 
Upload KaZaA geen file van je eigen PC? Zoiets lulligs heb ik hier ook wel eens gelezen.
 
Geplaatst door wajang
Upload KaZaA geen file van je eigen PC? Zoiets lulligs heb ik hier ook wel eens gelezen.

nope hij zegt NIKS!!!!! bij uploaded files niks geen een die word geupload en toch als ik kazaa start upload hij met de mbts en krijg heel veel gebloktte servers via zonealarm op een half uur 50 en als kazaa af staat maximum 10
 
Geplaatst door wajang
Upload KaZaA geen file van je eigen PC? Zoiets lulligs heb ik hier ook wel eens gelezen.

Dat is Rocko. Als je die naam ziet dan komt het door je eigen cheatprogramma :)
Groetjes, Tanja
 
Geplaatst door Tanja1968


Dat is Rocko. Als je die naam ziet dan komt het door je eigen cheatprogramma :)
Groetjes, Tanja






NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! ik gebreuk zo geen programma ik zie NIKS bij UPLOAD STAAN NIKS ROKO gewoobn mijn upload gaat de hoogte in vanaf ik kaza start en ik upload niks of niemand is aan het uploaden volgens het kaderke upload
 
Het was eigenlijk een bevesting op Wajang. En ik zei ook ALSSSSS
Groetjes, Tanja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan