Kb3140743

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmie

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Berichten
228
Sinds 2 maart probeert mijn laptop met Windows 10 home KB3140743 te installeren, maar deze mislukt steeds , begint eerst te downloaden dat gaat goed bij het installeren geeft hij aan start de pc op dit duurt lang en na zo'n 10 minuten zegt de pc weer mislukt en start de pc opnieuw op , hoe kan ik deze vreemde update niet weer te voorschijn laten komen, bij al dit gedoe werkt mijn laptop niet meer zoals het hoort.
 
Nee dit geld niet voor mijn probleem dat werkt allemaal wel
 
Naast verbergen (tip van Manamana) kun je ook proberen de update 'los' te downloaden en daarna 'handmatig' te starten.
Let op: De volgende link moet je openen in Internet Explorer of Edge en (waarschijnlijk) krijg je (dan) nog iets te installeren:
http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/Search.aspx?q=KB3140743

Klik op Toevoegen naast de versie van de update die hoort bij jouw W10 versie (dus de 32-bit of de 64-bit variant), klik daarna op "mandje weergeven", daarna op Downloaden, Bladeren etc. zodat het op je computer komt te staan. Daarna het .MSU bestand opzoeken in je Verkenner (dus dubbelklikken in de map waar het (uiteindelijk) terechtgekomen is).

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan