kb892130 verwijderen (wga)

Status
Niet open voor verdere reacties.

cat46

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2007
hey

ik zit met een probleem op pc vrienden

die kreeg erst de melding van software vervalsing terwjl dit niet zo is.

toen heb ik hem terug gezet op andere datum nou krijgt hij de hele tijd melding van wga om het te instaleren elke keer als ie opstart

ik zie dat deze tool kb892130 er op staat verder daar van niks meer volgens mij
heb ook bij c/windows/sys32 bij wgalogon de extentie .bak achter gezet help ook niet
nu kreeg ik weer melding dat firewal niet aan stond als ik pc opstart
heb onlangs wek avg geinstaleerd

graag hulp hierbij

groetjes
cat

Microsft zegt in de beschrijving dit:

Wat als mijn exemplaar van Windows niet kan worden gevalideerd?
Als uw exemplaar van Windows niet kan worden gevalideerd en u denkt dat u een origineel exemplaar van Windows hebt aangeschaft, beschikken wij over de middelen om u te helpen. Als uw exemplaar van Windows niet kan worden gevalideerd, ontvangt u een bericht met de reden hiervan. U wordt doorgestuurd naar een speciale webpagina met de details van de reden van de mislukte validatie en aanbevelingen voor hoe u het probleem kunt oplossen. Deze pagina bevat een sectie met stappen voor probleemoplossing. Tijdens een van deze stappen kunt u controleren of u de online Product Key Update Tool kunt gebruiken.

Hoe weet je trouwens zo zeker dat je een legale versie van XP hebt.

aha...ben er bang voor dat dit......
kijk eens op de kast of er een sticker van Windows XP op zit waar de productkey op staat.

-> klik <- zoiets dus.

zit er op
het is een laptop van toshiba

windows xp home

die tool is er eigenlijk al vanaf maar ik krijg nu elke keer melding om wga te instaleren
maar dat wil ik niet omdat er dan weer de meldingen kunnen komen dat je mogelijk met illegale softwarepiraterij te maken hebt.

dus hoe krijg ik die melding weg elke keer met opstarten

anders kan ik natuurlijk altijd nog met microsoft bellen

bellen met microsoft en dan is je product tenminste op de juiste manier geregistreerd.
Je krijg anders ook geen updates meer binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan