kbd.exe kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulrike

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Hallo iedereen,

Onlangs vond ik op mijn pc een virus en heb toen in de lijst software zonder nadenken een bestand kbd.exe verwijderd, omdat ik dacht dat het daarmee te maken had.

Nu, blijkt dat dit kbd bestand diende om de extra toetsen op mijn toetsenbord doen te werken, en dat heb ik dus gewist :rolleyes:

Ik heb overal al gezocht, maar vind nergens waar ik het eventueel opnieuw kan downloaden, is dit bestandje nergens ter beschikbaar?

Voor alle duidelijkheid, het gaat om dit bestand:
info kbd

Dit is niet dringend, maar ik vroeg het mij gewoon af of dit niet op te lossen was.
Alvast bedankt op voorhand!

Groetjes!

Download je toch even nieuwe drivers voor je toetsenbord, wat voor type is het trouwens en merk.

Hallo,

Ik was al op die site gaan kijken, maar het is een HP toetsenbord, dus ik weet niet welk type ik moet nemen (het staat ook niet op het toetsenbord zelf), en op de site van HP vind ik nergens software voor toetsenborden specifiek.

hoi.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericDocument?lc=nl&cc=nl&docname=c00315805&dlc=nl&lang=nl#

gr leon

hmm jozo, die laatste manier is natuurlijk veel eenvoudiger en heel aantrekkelijk, maar is die site te betrouwen? (ik bedoel ik ga toch geen virussen krijgen ofzo eh als ik dat bestand download en laat uitvoeren)

Heb het bestandje met kaspersky gescand, en als je bij de eigenschappen kijkt van het bestand staat er dat het van hp is.

Heb het bestandje met limewire gedownload, wilde het als bijlage in bericht zetten maar dat lukte niet.
Toen heb ik hem op http://www.yousendit.com gezet.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb het bestandje geunzipped en erop gedubbelklikt maar het gaat niet open?
Moet ik er iets anders mee doen ofzo? Het gaat dus niet open

wat voor type is het trouwens en merk.

Als je dit even beantwoord is het makkelijker om je probleem te verhelpen, op de ze wijze is het maar raden wat je nodig hebt.:thumb:

Je moet het bestandje in de map zetten waar je hem uit hebt verwijderd, staat de map C:\HP\KBD\ op je pc ?

SJJ, ik heb geen idee welk type het is, maar het is een HP toetsenbord, een standaard meegeleverd bij de pc (draadloos).

En Jozo, ik heb zo een map niet, er is wel C:/Program files/HP
maar er is nergens een map kbd
(ik heb het toen verwijderd bij configuratiescherm > software)

Type staat normaal aan de onderkant van je toetsenbord

Gevonden!
mijn modelnummer is t550.be! :)
Er staat daar een driverupdate voor multimediatoetsenbord, moet ik die dan installeren??

Gewoon installeren, dan heb je kans dat alles het weer doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan