Kent iemand een leuke shootergame?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo,:)

Kent iemand misschien een leuek shooter zoals bijvoorbeeld:
Crysis, Call of Duty enz.

groeten,

Ad

Counter strike source, Warrock, Battlfield, Soldat (oud maar grappig) The Godfather, Stranglehold , Ghost Recon, Unreal Tournament, Doom, Conflict, Day of Defeat, Medal Of Honor, Soldiers of Fortune , FEAR, Splinter Cell, Red Faction, Vietcong, Blacksite, Quake, Shadowbane ,GUNZ, Dawn of War, Max Panye,Star Wars Battlefront, Far Cry, Tom Clancy's, Swat 4

Zo dat zijn er een paar :)

Mvg sinic907

(http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=416007)

Laatst bewerkt:
en jullie vergeten er een!,
GTA IV, miss geen oorlogsspel maar schieten kan je!
of GTA: San Andreas natuurlijk!

je heb ook nog legendary en left 4 dead:love:
en call of juarez is ook nog wel grappig:p

Half life is zo wat het zelde als counter strike ....................
Allen wat andere level en animaties ..

Mvg sinic907

Weet iemand misschien of "Operation Flashpoint & Fuel"een leuke shootergame is?
Ik heb in zo'n gamersblad gekeken en het lijkt mij best wel leuk je speelt op een eilandje van 220 vierkante kilometer hij is best groot want wat ik van Codemasters weet is dat ze altijd SUPER groote spellen maken maar dat maakt mij niet zoveel uit hoe grooter hoe mooier:D

Weet iemand misschien of "Operation Flashpoint & Fuel"een leuke shootergame is?
Ik heb in zo'n gamersblad gekeken en het lijkt mij best wel leuk je speelt op een eilandje van 220 vierkante kilometer hij is best groot want wat ik van Codemasters weet is dat ze altijd SUPER groote spellen maken maar dat maakt mij niet zoveel uit hoe grooter hoe mooier:D

Youtube mijn vriend :)
Maar ik denk wel dat het een leuk spel is maar neemt veel van je geheugen .

beste shooter vind ik nog steeds de cod series. met name cod4.

natuurlijk vergeet iedereen dat gears of war ook voor de pc is. dan heb je nog de hele james bond shooters serie.

hele online mmofps gebeuren. gunz, combat arms, s4 league, wolf team en ga zo maar door.

Laatst bewerkt:
Call of Duty 4 (Anderen zijn ook wel goed, maar 4 is de topper)
Unreal Tournament 3 (1 is ook nog wel leuk voor lan's)
Crysis (Redelijk zwaar)
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 (Ook zwaar, maar zit heel goed in elkaar)
Left 4 dead

Er zullen nog veel meer zijn, maar deze 5 vind ik zeker de moeite waard.

Fallout 3

Fallout 3 is een echte topper!

fallout3.jpg

Ik kan Crysis wel aan dat vind ik tevens ook een mooi spel ik heb er ook Crysis Warhead bij gekocht maar die vond ik toch wat minder... Bij de eerste Crysis kun je gewoon veel langer tegen die Koreanen vechten en bij Warhead kun je maar even tegen de Koreanen vechten en dan al heel snel tegen de Aliens.
Ik zoek eigenlijk echt een Games For Windows game en dan een shooter Call of duty heb ik ook al en nog een paar anderen maar die zijn niet echt bekend ik zoek zegmaar mooie shooter game met een mooie grafishe kwaliteit.
Een voorbeeld aan Crysis is een heel mooi grafish spel!
Zulk soort grafishe spellen zoek ik eigenlijk met van die echte schaduwen enz enz enz.:D
En over Fallout 3 tja ik heb nou geen bobble heads meer ofzoiets om die deurtjes mee te openen en ze zijn bijna allemaal kapot ik vind het niet echt een super spel het is veel zoeken en gangen ingaan en dat soort dingen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan