Kerio blokkeert alles

Status
Niet open voor verdere reacties.

theatman

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Hi,

Ik heb gisteren Kerio Personal Firewall 4.1.1 geïnstalleerd. Alleen na het opnieuw opstarten van de computer (nodig na de installatie) krijg ik nu geen enkel internetverkeer meer op mijn PC. Ik internet via een andere PC op het netwerk (DNS-server op 192.168.1.1). Het lijkt ook of het probleem bij de DNS zit, want webadressen in de vorm van IP-nummers pakt hij nog wel. Ik heb ook al eens alles op "permit" in Kerio gezet, maar dit hielp ook niet... :confused:
Iemand tips?

Groeten en alvast bedankt!
Edward

Nope

saldos,

Had ik al gedaan inderdaad. Heb nu nog iets anders geprobeerd. Eerst versie 2.1.5 geinstalleerd, die deed het prima, alleen blockt geen pop-ups e.d. dus wil 4.1.1. Die daarna dus over 2.1.5 heen geinstalleerd en settings geimporteerd, maar nog steeds geen succes!
Nog tips? :(

theatman,
Kun je naar start-configuratiescherm-netwerk beheer-lan (of andere verbinding die je gebruikt)-tcp/ip-eigenschappen zorg daar dat alles op automatisch staat en ga naar geavanceerd n zorg ervoor dat daar ook automatich staat.
Dus de DNS moet automatich gezocht worden en het IP adres ook automatisch (dus via DHCP).

mocht alles al op automaticsh staan bij je in je netwerk beheer, dan moet je kerio weer verwijderen.
En daarna ook alle register bestanden met het woordje kerio. Dit doe je door start-regedit-zoeken-het woordje "kerio" en dan elke keer verwijderen en opnieuw zoeken met F3.
Installeer kerio daarna opnieuw.

Werkt!

Saldos,

het werkt nu idd!
Moest alleen ook nog UDP poort 53 openzetten et voila.
Bedankt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan