kerio firewal

• Onderwerp starter Onderwerp starter simo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

simo

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
Ik heb gisteren de firewall van kerio geinstalleerd. Het lukt mij soms niet om op pagina´s van bedrijven te komen. Als ik het vinkje weghaal bij "blokkeer advertenties " lukt mij dat vervolgens wel. Is er geen betere oplossing, want op zich wil ik de advertenties wel blokkeren.

Wat mij verder opvalt, is dat ik soms geen internetverbinding heb. Als ik de firewal dan even uitzet, is de internetverbinding weer herstelt (ook als ik daarna de firewal weer aanzet.)

Bedankt alvast voor de eventuele antwoorden op deze vragen.

welke internet browser heb je
welk systeeem (XP?)
welke router
weke firewall?

Groetjes

Inderdaad, dat had ik niet vermeld.

windows xp, kerio firewall 4, livebox orange, internet explorer.

Simo,

ik heb hetzelfde, ik geloof dat Kerio wel heel veel blockt,
aan de ene kant mooi dat ie de vervelende advertenties blockt maar als ik de advertenties van albert heyn wil zien, lees ik niks/daarom heb ik dat vinkje weggehaalt bij advertenties.

Als ik in mijn Google mailbox ben en ik druk op een link gaat niks meer open, dan moet ik op de rechter muisknop klikken.
Ik dacht dat je dan de Ctrl toets kon gebruiken door die inte houden maar dat wil ook niet met Kerio, heb jij dat ook?
Nu geeft het kerio icoontje rechtsonder in de balk aan dat de pop up filter is uitgeschakeld maar ik heb het vinkje niet weggehaald in het menu bij blokkeer pop -ups
rara hoe kan dat?

Is er een goede handleiding in het Nederlands voor Kerio Firewall te vinden?

Heb net als jij
windows xp, kerio firewall 4, livebox orange,( geen internet bellen) internet explorer.

Laatst bewerkt:
Goedendag,
Ik heb gewoon het vinkje weggehaald bij "blokkeer advertenties". Een beetje rigoreus lijkt mij, maar je krijgt anders om de haverklap de mededeling "blocked by EKF"
Ik schreef dat de internetverbinding soms wegviel, maar dat lag gelukkig niet aan de Kerio Firewall.

Verder zou ik inderdaad ook graag een Nederlandse handleiding van Kerio Firewall willen hebben.

Groeten van Simo

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan