kerio uninstallled, netwerkbeheer blijft

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbiek

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2007
is heb kerio eens geprobeerd , prachtig programma, maar bleef toch liever met zonealarm werken, na het uninstallen van kerio met is dat er nogal wat blijft zitten op de pc , met name in system32 zaten nog wat .sys dingetjes die ik verwijderd heb nu. gekke is ik kan mijn netwerk adapter nu niet meer bewerken (ip adress enz..) komt door dit:

1251310142-720.jpg

en als ik deze allemaal uninstall dan blijft het gewoon staan. en als ik ze disable dan heb ik geen internet meer , dus waarschijnlijk doet kerio ergens nog iets op me pc. iemand een idee >?

:thumb: als je resultaat boekt dan hoor ik het graag.

nou de resultaten zijn te over (NOT) advies van kerio was , download M$ install cleaner, dat zou moeten helpen. nou dat programma ziet hem niet eens omdat het programma al van de pc is verwijderd, waarschijnlijk zitten er nog ergens services die starten via svhost, en ja gaat dat maar es uitzoeken
zelfs een process-explorer ziet ze niet

yups , schijnt ergens in de svchost te zitten , onder processen draait ie ook niet, ik denk dat kerio een vitruele netwerk adapter aanmaakt waardoor de connecties van winsock lopen. ik zoek verder :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan