kernel64.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkB

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2000
Berichten
174
Hoi,

Bij het opstarten krijg ik steeds de melding: kn het bestand C:\WINDOWS\sytem32\kernel64.exe niet vinden.

Wat is daar mee aan de hand? En hoe kan ik dat herstellen?

Groetjes,

Henk
 
Dank je wel voor je reactie.
Ik heb ewido in de normale en in de veilige modus laten scannen. Idd hij vond een paar bestanden. Nu start ik net opnieuw op, en de vraag naar kernel64 kwam weer terug. ook ontdekte ewido een bestand die hij al had verwijdert. Dat bestand heet: browsela.dll

Nu ben ik al een week met allerlei programma's bezig (spyware doctor, microsoft antispyware en norton antivirus en nu ewido) om mijn pc schoon te krijgen. Van internet de omschrijvingen gahaald van de gevonden virussen en daarnaar gehandeld, maar niets helpt echt om schoon te komen. Is dit een te hardnekkig virus en zo ja, kan ik dan niet beter alles opnieuw installeren? Dat laatste zie ik niet zo zitten. Niet omdat ik dat niet kan, maar het kost zoveel tijd en ik heb nu alles zoals ik het wil.

Ik hoop dat je me nog een goede tip kan geven
Alvast hardstikke bedankt
 
Alles opnieuw installeren lijkt me niet nodig. Plaats even een HijackThis-log op AntiSpywareOffensief, dan helpt een expert je verder.

Lees eerst de handleiding van HijackThis:
http://www.antispywareoffensief.nl/hijackthis/handleiding.html

Lees dan dit bericht goed door:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=12

Plaats daarna je HijackThis-log in de volgende sectie:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld ook daar je probleem erbij.

*ZIE OOK HET BERICHT WAAROM HIJACKTHIS LOGJES NIET MEER OP HELPMIJ GELPAATST MOGEN WORDEN -->KLIK<--
 
Ik heb inmiddels heb ik win32delfki browselal.exe gedownloaded en de instrukties gevolgd. Tot mijn enorme verbazing ben ik dat rot bestand kwijt, en ik krijg geen vreemde meldingen meer over gevaarlijke bestanden.

Ik heb het HIER vandaan. Mischien een tip?

Ik wil je nog wel heel vriendelijk bedanken voor je hulp en mocht het of een probleem weer opduiken, ga ik zeker verder met jouw aanwijzingen.

Fijne jaarwisseling en nogmaals bedankt.

Henk
 
HenkB zei:
Ik heb inmiddels heb ik win32delfki browselal.exe gedownloaded en de instrukties gevolgd. Tot mijn enorme verbazing ben ik dat rot bestand kwijt, en ik krijg geen vreemde meldingen meer over gevaarlijke bestanden.

Ik heb het HIER vandaan. Mischien een tip?
Die site ken ik natuurlijk; Marc is ook helper op AntiSpywareOffensief. ;)

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar alsnog een logje plaatsen kan echt geen kwaad. De trojan-infectie waar de melding over het ontbreken van kernel64.exe bij hoort, is namelijk een andere infectie dan die waar win32delfkil voor bedoeld is. Dus is het nog maar de vraag of je pc nu echt schoon is.
 
Hoi Buffy,

Ik heb me laten registreren en heb nu de logfile opgestuurd. Ik ben benieuwd of alles idd schoon is.

Thanks! :thumb:
 
Als jij daar Aartje heet, dan kan ik je zeggen dat het er prima uitziet. :)
 
Ik ben met die uitspraak helemaal gelukkig!

Ik weet niet of jij een man of een vrouw bent Het maakt in dit geval niet uit, want je krijgt van mij een zoen.:thumb:

Henk (aartje)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan