kernel_data_inpage_error

Status
Niet open voor verdere reacties.

chantje

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2006
hallo ik heb ook een vraag, ik start gewoon bij laptop op en ik wil gaan interneten of msnen, gewoon normale dingen, komt er ineen een blauw beeld met ontzettend veel tekst, kan het niet lezen binnen het enige wat ik kan leze is kernel_data_inpageerror en bezig met fysieke geheugendump en binne 2seconden verdwijnt het weer en start de laptop opnieuw. wat kan ik er aan doen?

Hallo chantje,

Windows XP neem ik aan?
Dan staat je vraag beter in deze sectie.
Lees dit ook eens door.
Brengt dat iets meer duidelijkheid?

jah dat klopt windows xp jah ik ga kijke wat ik verder op het blauwe scherm kan lezen en dan die instructie die jij stuurde lezen alvast bedankt!

0x0000007A (0xC0201800, 0xG000000E, 0x080G00GES, 0x007098G0)

nou ik heb geprobeerd de foumelding te lezen maar hij is heel anders dan in dat bestand err staat dan technische informatie en dan stop: 0x0000007A (0xC0201800, 0xG000000E, 0x080G00GES, 0x007098G0)
zou dat kunnen?

Dat kan inderdaad.
De foutmelding betekend volgens Microsoft:

The Stop 0x7A message indicates that a page of kernel data was not found in the paging (virtual memory) file and could not be read into memory. This might be due to incompatible disk or controller drivers, firmware, or hardware.

Link.

Of deze:

STOP Messages 0x00000077 and 0x0000007A are related kernel traps that are caused when the operating system tries to load a page into memory from the paging file on the hard disk, but cannot access the page because of either a software or hardware failure.

Link.

Wat voor merk en type laptop heb je?
Heb je onlangs nog software of drivers vervangen?
Heb je onlangs nog hardware vervangen?

Re:

Wat voor merk en type laptop heb je?
Heb je onlangs nog software of drivers vervangen?
Heb je onlangs nog hardware vervangen?

het merk van de laptop is een toshiba en type is satellite 4090xCDT

ik heb geen idee of ik dat heb vervangen, ik heb alleen msn ge instaleerd, ene keer verwijderd en opnieuw geinstaleerd.
volgens mij heb ik ook geen hardware vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan