Keur mijn Blog Forum AUB

Status
Niet open voor verdere reacties.

joept

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
He,

Ze zeggen vaak dat webmaster te makelijk over een forum denken.
Zelf denk ik dat ik er best goed over nagedacht heb. Of ik een forum voor mijn site zou nemen of niet. Maar nu heb ik een aantal dagen een forum. Maar er zijn nog maar weinig gebruikers. Nu denk ik niet meteen dat het storm loopt. Maar ik had toch wel verwacht dat er al iemand zich had aangemeld. Dus nu is mijn vraag wil jij AUB kijken wat jij van mijn forum vind.
Het forum heet: http://forum.myblogsite.nl (myblogsite.nl is mijn eigen domein)
Kijk AUB even of het forum niet te langzaam is. En of er een beetje goede onderwerpen zijn.
Want ik ben niet vanplan om mijn forum dood te laten gaan! :)
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Hoi, ik vind het forum best mooi, maar ik denk niet dat er veel mensen op af komen, ik denk eerder dat je dan beter het forum kunt veranderen naar het website maken in het algemeen.

robin

Ik maak er een blog en website forum van.
Dan komen er ook mensen met een website op af.
De onderwerpen zijn toch eigelijk het zelfde! :)
Zo blijft het forum toch een beetje orsieneel omdat het forum toch over bloggen blijft gaan!
Laat mij even weten of je mijn plan wat vind?

Laatst bewerkt:
zet er ook php op en ik zou zeggen haal die slotjes van verschillende cateaogorieen weg.

robin

Logo

En ik zou even het logo aanpassen!
ps.
Ik zie dat je lid bent van het forum!
Zou je mee willen helpen met het opbouwen?
Van mij mag je Moderator of Beheerder zijn. Natuurlijk hoeft het niet! :)

Laatst bewerkt:
Naam

He,

Aangezien je zie dat ik er beter een algemeen website forum van kan maken en een blog forum in een. Heb ik de naam van het forum aangepast! Ik heb de naam veranderd in: http://forum.myblogsite.nl dit leek mij een betere naam. Je kan gewoon met je gebruikers naam en wachtwoord inloggen! :D
ps.
Het logo heb ik aangepast. Iemand heeft een logo voor mij ontworpen. Maar hij was bang dat het gestolen zou worden.
Daarom heeft hij er zo'n groot © neer gezet. Maar hij gaat het nu aanpassen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan