keus maken bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesheersping

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Berichten
53
beste forum medewerkers,

Na opnieuw windows xp home geinstalleerd te hebben krijg ik een keuze regel op het scherm die me vraagt een besturings systeem te kiezen voordat er verder opgestart kan worden.

De vraag is" Windows XP home opstarten?' Daarna gaat het gewoon goed.

Mijn vraag kan die keuze vraag achterwege blijven???

Groet Kees H
 
beste forum medewerkers,

Na opnieuw windows xp home geinstalleerd te hebben krijg ik een keuze regel op het scherm die me vraagt een besturings systeem te kiezen voordat er verder opgestart kan worden.

De vraag is" Windows XP home opstarten?' Daarna gaat het gewoon goed.

Mijn vraag kan die keuze vraag achterwege blijven???

Groet Kees H

Is het toevallig een dualboot wat je hebt draaien
 
Hallo danny,

Er is geen sprake van dual boot. Wel staan er op de harde schijf een aantal partities. Op de C schijf staat de door mij opnieuw geinstalleerde Windows XP Home versie. Op de D schijf staat een back -up van 3 jaar terug die door de winkelier is geplaatst.

Echter die is altijd onzichtbaar gebleven maar nu na m,n installatie avontuur moet ik een keus maken.
Als ik wacht start het systeem na 30 sec. wel met het goede besturings systeem op.

groet kees
 
Klik rechts op mijn computer-eigenschappen
geavanceerd
opstart en herstel instellingen
haal vinkje weg bij:
lijst met besturingssystemen weergeven
herstart
Succes!
 
keuze maken bij opstarten W Xp home.

Heeeeel erg bedankt voor de gouden tip . Nu start de compu fijn in één keer door!!

Groet,
en goed week-end en de groeten aan de Heer A .Rieu te M.
 
Graag gedaan en wat de heer A. Rieu te M betreft die is voor ons ook lastig te spotten sinds hij als wereldreiziger te boek staat.Tegenwoordig maak je een goede kans dat je 'm op de Noordpool tegenkomt.
:D:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan