Keuze 2 voedingen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
hallo ik wil al een tijdje ene nieuwe computer, nu ben ik nog bezig met een goede voeding,

welke van deze 2 is goed ??

http://azerty.nl/producten/product_detail/52/3734/a-45ga.html

Of

http://azerty.nl/producten/product_detail/52/13386/zeno.html

de laatste is 600 watt, en niet zo duur maar ik ken het merk niet, dus welke is beter, ik weet ook niet op er een PCI-e aansluiting op zit, dus wete jullie het ??
het komt in samenwerking met een Geforce 8800 GTS 320 Mb en een AMD athlon 5600+ dus het moet wel veel watt zijn, ik weet niet of 450 watt genoeg is, zoniet weten jullie dan nog een betere voeding bij Azerty tussen 0 en 55 € ong ??

Alvast bedankt :)

Gr RIck.

Ik zou eerder voor een Coolermaster 450W/550W of een Hiper 530W gaan.
Die vind je wel rond de € 60 normaal gezien.

Je bent beter van direct een goede voeding te nemen. Anders kan je wel eens hebben dat je samen met je voeding al je hardware opfikt bij een kortsluiting ofzo. En om een 8800GTS en 5600 AMD om zeep te helpen voor die paar euro's meer voor een deftige voeding? Ik zou het antwoord wel weten ;)

Die Asus heb ik nu bij diverse mensen gebruikt voor hun samengestelde computers, perfecte voeding, en weinig geluid, maar dat komt door die 120mm fan, en de prijs is ook prima.

Maar ja, smaken verschillen.

Die Asus heb ik nu bij diverse mensen gebruikt voor hun samengestelde computers, perfecte voeding, en weinig geluid, maar dat komt door die 120mm fan, en de prijs is ook prima.

maar die Asus is wel 450 watt, is dat denk je genoeg voor een 8800 GTs en Amd 5600+ ?

Hellemaal mee eens! Der draait er eentje vlak naast me en hij bevalt prima! Als je nog wilt weten of er een PCI-e aansluiting op zit moet je het ff zeggen. Dan zal ik m`n pc even open maken.

Ze zijn er ook in 500 en 550Watt, en ze zijn ATX 2.2, dus alle kabels hangen eraan, en ook een sensor aansluiting voor op het moederbord, die in te stellen is in de bios ervan, als dat wordt ondersteund.

maar de 500 en 550 watt staan niet op de Site :(
Mja er zit wel een PCI-e aansluiting op gelese op de Site, maar die andere miss niet :P

Had je het al uitgerekend dan?
Die Coolermasters zijn ook goed hoor, overigens heeft die Spire heeft een 80mm fan, en zal dan ook meer herrie maken.

Ik kom op die Site uit op 525 watt :eek: :(
wat nu ?? :P

ow nu kom ik uit op 325 Watt, met een Regular Descop motherboard, en een Geforce 880 Gts 320 MB, met Dual core aan, enz

dan is 450 wel genoeg, wat jullie ??

Laatst bewerkt:
ja maar die is weer te duur :(

ow nu kom ik uit op 325 Watt, met een Regular Descop motherboard, en een Geforce 880 Gts 320 MB, met Dual core aan, enz

dan is 450 wel genoeg, wat jullie ??

had k al geplaatst ^ maar dit valt meer op :P

Mja dan is 450 watt wel genoeg toch ?? :P

Deze http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=14382&GROEP_ID=52&TAB=specificaties

Stond eerst ook op de Site met 550 watt, die was 40 € maar die hebben ze er af gehaald :( anders nam ik die maar die is dus weg :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan