Keuze game laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron_iceman_B

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Ik heb advies nodig voor het aanschaffen van een game laptop.

Keuze 1:
Asus N76VZ-V2G-T1142H Tweakers link http://tweakers.net/pricewatch/320226/asus-n76vz-v2g-t1142h/specificaties/

Keuze 2:
Acer Aspire V3 V3-771G-736b1287BDCaii Tweakers link http://tweakers.net/pricewatch/321883/acer-aspire-v3-v3-771g-736b1287bdcaii/specificaties/

Ik weet dat Asus kwalitatief betere kwaliteit heeft, maar de Acer heeft een Solid disk. De rest verschillen ze niet zo veel.
Ik twijfel een beetje. Ik heb nu 2 Acer laptops gehad zonder problemen, maar ik hoor goede verhalen van asus.

Groet,
Ron

persoonlijk zou ik een 2e hands laptopje kopen voor 100 euro,en voor het gamen een pc van zo'n 600 euro.
een laptop blijft een compromis

ollo

Beste femaollo ,
Dit vind ik niet echt één antwoord op mijn vraag.
Ik heb mijn keuze al gemaakt alleen nog één keuze uit deze twee.
Daar vraag ik advies over. Wat jij doet maakt mij niet uit.
Ik heb goede redenen om hier één van aan te schaffen.
Groet ron

Als jij het belangrijk vindt dat de laadtijden in games veel korter worden, dan is een SSD wel handig. Verwacht niet dat de game verder beter zal draaien en bijvoorbeeld meer FPS zal weergeven.

Groeten,

Bart

Ik heb weinig respons gehad, maar ik heb een asus aangeschaft en ik heb er zelf een SSD ingebouwd.
Groet,
Ron

dat je weinig respons kreeg,ligt aan je vraag,ron-iceman..
er bestaan nou een keer geen goede game laptops..
een laptop is een schootkomputer,het woord zegt het al..

ze hadden het beter een LAGtop kunnen noemen...

ollo

Laatst bewerkt:
nou nou...
game laptops bestaan wel ze kosten alleen bakken met geld +/- 1500 euro
kijkend naar zijn budget was er wellicht nog wat mogelijk geweest

dit is en blijft echter een vrijwilligers forum antwoorden zullen dus niet altijd snel komen.
en soms vraagt het wat meer aandacht van de TS (denk aan BUMPS)

was ook mijn eerste reactie firestOrm..
een advies om een schootkomputer te kopen,voor het mobiele werk,en voor 600 euro een prima pc,om te gamen..
en wees nou eens eerlijk,een snelle processor produceert hitte..hoe duur hij ook is,en een laptop heeft er meer moeite mee dan een grote kast..waar je kan experimtenteren met casefans,of waterkoeling..
ook die van 1500 euro,is een schootkomputertje..

ollo

Snap de reacties van femaollo niet zo goed.
Mijn vraag was heel eenvoudig. Ik had mijn keuze voor de laptop al gemaakt.
Het was alleen de vraag welke van de twee. Asus of Acer. Dat was het niets meer of niets minder.
Ik weet heus wel dat een laptop geen game pc is. Alleen in mijn thuis situatie wou ik gewoon geen desktop.

Ik snap prima hoe een forum werkt firestorm.
Ik gaf alleen feedback en het was niet als een aanval bedoelt.
Ik geef alleen een terugkoppeling wat ik nu gedaan heb.
Deze topic kan gesloten worden.

Groet,
Ron

ik hoop dat je veel plezier beleeft aan je laptop ron..
en als je de volgende keer een vraag stelt,vertel er dan bij welke antwoorden je wilt.
dat noemen ze ""Multipli choice""..:D

ollo

De vraagstelling van Ron_iceman_B was heel duidelijk. Er wordt gezocht naar een laptop. Niets meer en niets minder.
En er werden er 2 gegeven.
Aan de "helpers" dan de taak om antwoord te geven op de gestelde vraag en wellicht te vragen waarom er voor een laptop gekozen is. In plaats van geen antwoord op de vraag geven en over pc's te beginnen en/of wat men zelf zou doen.
Aan de TS'r dan weer te taak om zijn keuze te be-argumenteren. En zo kan het topic vervolgen....'

Femaollo: en als je de volgende keer een vraag stelt,vertel er dan bij welke antwoorden je wilt.

Neen...als je de volgende keer hulp biedt,geef dan een antwoord op de vraag.

Slotje.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan