Keuze Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, maar het moet eigenlijk een laptop zijn, ik moet elk weekend van huis naar school etc. maar met een laptop met Pentium 3,0 gig. en een ATI 9800 moeten de spellen wel goed draaien lijkt mij.

:thumb:

Het zal vast gaan, maar je vergt dan wel het uiterste van zo'n apparaat. Met alle volgen van dien.
Hij zal superheet worden en dus sneller slijten.
Ik zou een laptop kopen voor de dingen die je met een laptop KAN doen. En daarna sparen voor de spullen om een echte game computer in elkaar te zetten.
Of andersom natuurlijk.

Succes ermee.
Fonz :thumb:

Misschien een "open" deur intrappen, maar vergeet die processorsnelheid nu maar............

jij bent (vermoedelijk) al lang uitgestudeerd als er games op de markt komen die de door jou genoemde processor als minimum / optimaal vereisen.

Oneindig veel belangrijker is / zijn het / de in je machine aanwezige geheugen en videokaart. Als je een Eurootje of ???? kunt besparen op de processor( snelheid), dan is dat m.i. veel handiger om te doen.............. en te kiezen voor een "zware" grafische kaart en flink wat geheugen (768 MB of 1 giga).

Suc6 met je beslissing!

Het budget ligt rond de 1500 euro excl btw.

Ik ga denk ik voor de Dell Inspiron 9100 met een 3,2 gig. processor, 512 DDR Ram, ATI Radeon 9800 (256DDR).

Ik weet dat de PIV heel erg heet worden, te heet eigenlijk.
Maar wat bedoel je precies met slijtage? Is het dan zo als ik wat spellen speel etc. dat de laptop na een jaar af is? Hoop het niet :).

(Is er misschien niet een manier om de Laptop 'cooler' te houden?)

:thumb:

(IS het ook mogelijk om los bij bijv. Norrod of Alternate 512 DDR te bestellen en dat in de Dell laptop te doen?)

(En, heeft een laptop 2 geheugen sloten of meerdere?)

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan