Keuze Latop

Status
Niet open voor verdere reacties.

katsuchiyo

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Hallo iedereen,

Ik had gezegt een paar dagen geleden dat ik eruit was gekomen, dat ik die Toshiba laptop ging bestellen. Voordat ik deze wou bestellen ging ik ff in de winkel kijken om te kijken hoe die er in het echt uit ziet. Na deze te hebben gezien wil ik deze niet meer kopen. Het materiaal wat is gebruikt ziet er goedkoop uit, en dat geglim erop ziet er niet echt strak uit zoals op het plaatje. Nu heb ik een andere laptop gezien:

58733 Acer Aspire 5930G-734G32MN Intel Core 2 Duo Penryn 7350, 4 GB, 15.4, 320 GB, 9600GT

Deze laptop ziet er wel mooi uit kwa uiterlijk en ook de videokaart is erg goed.
Zelf vond ik HP en Sony er ook erg goed uitzien, iemand ervaring met deze laptop of nog aanraders voor mij? Ik kan er echt niet uitkomen!
(De acers die wit van binnen zijn vind ik niet mooi die vallen zowiezo af)

Alvast bedankt!

Simon

misschien een rare vraag: maar waar gebruik je em voor en wat voor specificaties wil je (welke games??) en heb je miss een link van de topic van de laptop die je uiteindelijk niet gekocht hebt?

voor de rest: kheb zelf ook een acer... goeie ervaringen mee... die praatjes over als het stuk gaat moet het opgestuurd worde etc zijn wel waar, maar maak em gewoon niet stuk :D

Als je kunt kiezen tussen een HP of een Sony en een Acer, zou ik altijd voor een van de eerste twee gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan