Mellema
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 4 jan 2012
Ik schrijf brieven, facturen en offerte's aan enkele personen (geen lijst) en ben liever lui dan moe ;-) Daarom zoek ik een manier om met een druk op de knop een adres vanuit outlook in mijn brief te toveren. Ik ben bekend met de mogelijke koppeling om een hele serie gepersonaliseerde brieven te genereren. En die optie vindt ik geweldig voor dat doel. Maar nergens zie ik een mogelijkheid om 1 enkel adres op snelle en makkelijke wijze toe te voegen.
In mijn gedachten klik ik op een adres veld, kan ik een naam invoeren worden een aantal namen getoond die gevonden zijn en klik ik op het juiste resultaat en wordt dat adres direct gebruikt. Natuurlijk kan ik de eerder genoemde koppeling gebruiken maar de selectie van een bepaald adres is zeer omslachtig en tijdrovend.
In mijn gedachten klik ik op een adres veld, kan ik een naam invoeren worden een aantal namen getoond die gevonden zijn en klik ik op het juiste resultaat en wordt dat adres direct gebruikt. Natuurlijk kan ik de eerder genoemde koppeling gebruiken maar de selectie van een bepaald adres is zeer omslachtig en tijdrovend.